השכונה תמכה ביריב: שאמה המליץ להוריו למכור את הבית – ולעזוב אותה

חרדים 10
|
י"ט אדר א' התשפ"ד / 28.02.2024 21:26
כרמל שאמה הכהן אמנם זכה בבחירות לראשות רמת גן ברוב גדול, אבל לא שכח גם את מי שלא בחר בו • תקף במילים חריפות את תושבי שכונת רמת אפעל: “אמורים לבוז לאדם שפל”

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, זכה אתמול (שלישי) בחמש שנים נוספות על כס ראש העיר כשזכה ל-54% מקולות תושבי העיר – והביס את יריבו, ליעד אילני,  שקיבל 46% מהקולות.

אבל יש מי שמסתכלים דווקא על חצי הכוס הריקה.

בהתכתבות וואטסאפ פנימית בין שאמה הכהן לתושבי שכונת רמת אפעל בעיר – שפורסמה בחדשות 12,  הביע ראש העיר אכזבה גדולה מהתוצאות בשכונה – ותקף את התושבים ואת יריבו ליעד אילני במילים חריפות.

“ראשית – תודה לכל האמיצים שהגיעו לקלפי ותמכו, אתם צדיקים בסדום”, פתח שאמה הכהן את הודעת הווטסאפ. .

מיד אחר כך פנה לאותם תושבים שהצביעו ליריבו ליעד אילני, אותו כינה “אדריכל מכונת הרעל” – וכתב: “תוצאות הקלפיות בשכונה מוכיחות שלא משנה מה אעשה, כמה אפתח אשרת ואתאמץ, התוצאה תהיה אותה תוצאה שלילית וקיצונית, שאין בינה לבין התוצאה הכללית העירונית שום קשר ענייני”.

הוא הוסיף להטיח דברים וללעוג ליריבו על ניסיונו: “אנשים ערכיים ונאורים היו אמורים לבוז לאדם שפל עם ניסיון של איש מוקד בויזה\לוביסט בכנסת שכל מה שיש לו למכור להם זה קמפיין שנאה ופייק”.

הוא חתם במילים: “על כך נאמר – הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו, ומצא מין את מינו”.

הוא טען גם  שהמליץ להוריו למכור מיד את ביתם בשכונה – ולעזוב אותה.

התושבים לא נשארו אדישים למתקפה, והגיבו לו בקבוצה השכונתית.

אחת התושבות כתבה: ” זו תגובה בעיניי שלא מתאימה לראש עיר! אם תושבי רמת אפעל לא בחרו בך זה לא בגלל קמפיין שקרי כזה או אחר, זה בגלל אי התחשבות שלך בתושבי השכונה. אתה ראש עיר של כולם, זכור את זה! ואולי בקדנציה הבאה שלך תחשוב היטב איך אתה מקרב אליך את התושבים ולא מרחיק אותם”.

השיח בקבוצה המשיך להתפתח, כששאמה הגיב לתושבת: “את פתיחת הדף החדש ואת הניסיון לקרב מיציתי בקדנציה שחלפה, הספקתי לחטוף בשתי הלחיים. לצערי אין לי שלישית”.

תושבת נוספת הגיבה: “מה פירוש הדבר? השכונה היא בת חורגת? לא תדאג לנו?”.

תגובת ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן לחדשות 12: “בשבועות האחרונים עברתי על ידי יו״ר האופוזיציה בעיר, שהתחרה נגדי על ראשות העיר, מסע חסר תקדים של השפלה וביזוי במימון של מיליוני שקלים שמקורותיהם אינם ברורים ובהיקף חריג ביחס לכל קמפיין בחירות מוניציפאליות אחר שהתקיים בישראל.

“לצערי הרב, מסע הפייק והשקר חלחל למוחם ולקבלת ההחלטות של חלק מתושבי העיר רמת גן. מאז תחילת כהונתי נהגתי באופן גלוי וישיר עם תושבי העיר, תוך שאני זמין לכל תושב ולכל בעיה במספר הוואטסאפ האישי שלי.

“הקבוצה המדוברת הינה קבוצת תושבים משכונה ספציפית בעיר אליה הייתי קשוב ביתר שאת במהלך הקדנציה החולפת, לאחר שנים רבות בהן היא הוזנחה על ידי ראשי ערים קודמים. תוצאות ההצבעה בשכונה והשיח נגדי בקבוצת הוואטסאפ המדוברת הן תוצאה של מסע ההסתה המחריד שנאלצנו אני ומשפחתי לעבור בחודשים האחרונים. העירייה ברשותי תמשיך ותספק שירות ומעטפת בכל תחומי החיים לכל שכונות העיר, כפי שנהגה עד כה”.