דוד אדרי, בעלה של ‘רחל מאופקים’ שנלקח עמה כבן ערובה, נפטר

דוד אדרי ז"ל, בעלה של "רחל מאופקים", נפטר היום • נלקח ב-7 באוקטובר יחד עם אישתו כבן ערובה בביתם באופקים - וניצל בזכות תושייתה • הם שוחררו אחרי 19 שעות, כאשר הימ"מ פרץ לבית וחיסל את המחבלים
יוני גרין
י"ז אדר א' התשפ"ד / 26.02.2024 16:40

ברוך דיין האמת: דוד אדרי ז”ל, בעלה של “רחל מאופקים”, שנלקח יחד עימה כבן ערובה בשבעה באוקטובר בביתם באופקים – נפטר היום (שני) בגיל 68.

דבר ראשון בקלפי: מה תעשו אם תהיה אזעקה כשאתם בוחרים?

השניים ניצלו בזכות החלטה של רחל למשוך זמן עד הגעת כוחות משטרה, באמצעות חלוקת עוגיות, קפה, ארוחת צהריים ואננס למחבלים, תוך שהיא משוחחת עימם.

הוא הותיר אחריו את אישתו רחל, שלושה ילדים, שניים מהם שוטרים, ושלושה נכדים.

בני הזוג אדרי היו נצורים בביתם במשך 19 שעות עם מספר מחבלי חמאס, שלקחו אותם כבני ערובה. הם חולצו לאחר שכוח ימ”מ פרץ לבית וחיסל את המחבלים.

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, ספד לאדרי: “הצטערתי לשמוע על פטירתו של דוד אדרי, מוותיקי העיר אופקים, בעלה של רחל, שבאירועי 7 באוקטובר הוחזק כבן ערובה יחד איתה בביתם, לאחר שהמחבלים פרצו פנימה. האירוע אומנם הסתיים בשלום ובני הזוג חולצו ממנו חיים, אך משפחתו של דוד מעידה כי האירוע מבחינתו לא הסתיים מעולם.

“הם הבחינו בחודשים האחרונים בהידרדרות במצבו, ככל הנראה על רקע האירוע הטראומטי שחווה. לצערנו, היום כוחו כבר לא עמד לו והוא הלך לעולמו בגיל 68, כארבעה חודשים לאחר יום הולדתו שחל ב-7 באוקטובר. אנו שולחים חיבוק גדול לבני המשפחה היקרים, לרחל הגיבורה שלנו, ולילדים אביתר, חנית וטל. העיר אופקים כולה שותפה לכאב ולצער שאתם חווים בשעות אלה. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות