הגרלת ‘דירה בהנחה’ יצאה לדרך: 6,816 ישראלים יזכו לבשורה טובה

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף פתח את ביצוע ההגרלה הראשונה בסבב השישי של תכנית 'דירה בהנחה' • תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך החודש • הדירות יהיו ב-72 פרויקטים, הפרוסים ב-16 יישובים ברחבי הארץ
יוני גרין
י"ז אדר א' התשפ"ד / 26.02.2024 15:37

היום (שני)  פתחו שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, ומנכ”ל רמ”י יעקב קוינט את ביצוע ההגרלות בסבב השישי של תכנית ”דירה בהנחה”.

דבר ראשון בקלפי: מה תעשו אם תהיה אזעקה כשאתם בוחרים?

במהלך הימים הקרובים ימשך הליך ביצוע ההגרלות ל-6,816 דירות ב-72 הפרויקטים, הפרוסים ב-16 יישובים ברחבי הארץ – ביניהם: רחובות, אלעד, ירושלים, קריית עקרון, פתח תקווה ועוד.

בימים אלו ניתן כבר להנפיק אישורי זכאות לקראת ההגרלה הבאה.

הסבב השישי של ‘דירה בהנחה’ נפתח להרשמה ביום שלישי י”ד בטבת ונסגר ביום שלישי ד’ אדר א’ בשעה 23:59. להגרלה זו נרשמו כ-105,000 משקי בית ובוצעו למעלה ממיליון וחצי הרשמות  – מספר הרשמות גבוה מאחר וכל זכאי היה רשאי להירשם לעד שלושה יישובים ולכל ההגרלות ביישובים אלו.

הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו”ח מוסמך, וחישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת הגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות ההגרלה.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: “היום ביצענו את סבב ההגרלות השישי של תוכנית ‘דירה בהנחה’, שבעקבותן אלפי משפחות צעירות יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית. בייחוד בתקופה שבה אנו נמצאים, אני רוצה לברך את אלפי הזוגות הצעירים. כמו כן, זוהי ההגרלה הראשונה בה ניתנת עדיפות למשרתי המילואים הפעילים, ואנו רואים בכך חובה מוסרית לדאוג לאלו אשר תמיד שמים את המדינה בראש מעייניהם. אלפי זוכים יקבלו בקרוב את ההזדמנות לבנות את ביתם בישראל, בכל רחבי הארץ, מצפונה ועד דרומה. אנו פועלים ביתר שאת על מנת להוסיף עוד אלפי דירות נוספות שיוגרלו השנה, לצד מגוון פתרונות דיור נוספים לטובת כלל אזרחי ישראל.”

מנכ”ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: “אלפי הדירות שהוגרלו היום הן צעד משמעותי ומבורך נוסף במסגרת תוכניות הממשלה להציע סל של אפשרויות לזוגות צעירים בדרך להגשים לרכישת ביתם. אנו ממשיכים לפעול במרץ במגוון אמצעים לקדם פתרונות נוספים, הן במישור התכנוני ומתן תקציב של 1.1 מיליארד שקלים להאצת נדל״ן והן במישור כוח האדם הנדרש בענף, כחלק מביצוע תכנית הנדל״ן של הממשלה לשנת 2024. כל זאת, תוך שיתוף פעולה הדוק עם כלל הגורמים הרלוונטיים כדי להאיץ את קצב הבנייה ולספק מענה לצרכי הדיור הגדלים”.

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: “אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ להרחבת פתרונות הדיור בעיקר למחוסרי דיור. היום אנו שמחים לבשר על פתיחת ההגרלה השישית בתוכנית “דירה בהנחה” ובמהלך החודש אלפי משפחות יזכו להגשים את חלומן לדירה משלהם ב-72 פרויקטים בכל רחבי המדינה. נמשיך לייצר פתרונות איכותיים בפריסה רחבה לכלל הביקושים לדיור בישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות