בגלל תביעה ייצוגית: ‘יינות ביתן’ תוריד 10% מהמחיר ברכישה בקופה

בהסדר פשרה שנחתם בעקבות תביעה ייצוגית: רשת 'יינות ביתן' תחזיר לצרכנים 8.8 מיליון שקלים, באמצעות הוזלת מחירים של כ-1,000 מוצרים ב-10% • על המוצרים תחול "הנחה עיוורת" שלא תפורסם קודם ותבוא לידיי ביטוי רק בחשבונית הרכישה
חרדים 10
י"ז אדר א' התשפ"ד / 26.02.2024 11:40

רשת הקמעונאות ‘יינות ביתן’ תחזיר לצרכנים 8.8 מיליון שקלים באמצעות הוזלת מחירים ב-10% – כאשר הלקוח יידע על ההנחה רק בחשבונית הרכישה. כך נקבע בהסדר פשרה שנחתם בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה כנגד הרשת.  כך דיווחה היום (שני) היאלי יעקבי-הנדלסמן ב’ישראל היום’.

דבר ראשון בקלפי: מה תעשו אם תהיה אזעקה כשאתם בוחרים?

לתביעה הייצוגית צורפה רשימה של כ-1,000 מוצרים עליהם תחול ‘הנחה עיוורת’, כאשר דבר קיומה של ההנחה על מוצרים אלה לא יפורסם בשום דרך ויינתן לכך ביטוי רק בחשבונית הרכישה – עלייה יצוין כי מדובר בפיצוי בגין הסדר פשרה בתביעה ייצוגית. זאת, על מנת למנוע ניצול של הורדת המחירים המאולצת ככלי שיווקי לטובת הרשת. 

תקופת ההשבה תתחיל 30 ימים ממועד פסק הדין המשלים ותסתיים עד 24 חודשים לאחר מכן.

לפי הדיווח, ב-1 בפברואר נתן בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק דין משלים במסגרת ביצוע הסדר פשרה.

הגדרת הקבוצה שנקבעה בפסק הדין: כל לקוחות החברה אשר רכשו מוצרים שנגבה עבורם בקופה מחיר גבוה מזה שהוצג על המוצרים, בתווית או בשלט הסמוך למוצרים, לרבות מוצרים במחיר מבצע ולרבות מבצעי מועדון, החל מ-10 במרס 2008 ועד אישור הסדר הפשרה.

מטעם החברה נמסר: “מדובר בהליך משפטי שהוגש בשנת 2015, במסגרתו ניתן פסק דין לפני כ-3 שנים שאושר בשנית לאחרונה. על פי ההסדר, תוענק הנחה לרשימה מוגבלת של מוצרים שתקפה רק בקנייה בחנויות הפיזיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות