היסטוריה בבני ברק: רבבות יצאו לרחובה של עיר בראשות גדולי ישראל

לרגל המצב הקשה השורר בארץ ולמען רשימת 'דגל התורה':   רבבות איש התכנסו בעצרת היסטורית  בראשות גדולי ישראל • גדולי ישראל, חברי מועצת גדולי התורה וראשי הישיבות פיארו את במת הכינוס • היסטוריה בעיר התורה
חרדים 10
י"ז אדר א' התשפ"ד / 26.02.2024 00:33

בראשות מרן הגר”ד לנדו, הגרב”ד פוברסקי, הגרמ”צ ברגמן והגרמ”ה הירש, יצאו רבבות מתושבי בני ברק לעצרת היסטורית – לקראת מערכת הבחירות הגורלית שתקבע את עתיד העיר בני ברק בשנים הקרובות.

הרבבות עזבו את לימודם ועיסוקיהם בכדי להתכנס יחד בעצרת ‘התכנסו’ ברחובה של עיר, במעמד גדולי ישראל, בתפילה וזעקה לקראת המערכה הגורלית על עתיד עיר התורה ובקריאה לציבור בני התורה לפעול ולהפעיל להצלחת המערכה ההיסטורית.

רבבות הנאמנים לדרכה של ‘דגל התורה’ והצועדים לאורם של גדולי ישראל, הגיעו לעצרת החיזוק, תפילה וזעקה על עתיד צביון העיר ועתיד קהילות הקודש ומוסדות החינוך בעיר,

לקראת שעת קיום המעמד, הלכו והתמלאו הרחובות הסמוכים למקום העצרת בצומת הרחובות רבי עקיבא-הרב כהנמן ברבבות בני התורה אשר גדשו את האזור כולו. בהוראת גדולי ישראל, אל העצרת הגיעו אלפי בחורי הישיבות, בראשות ראשי הישיבות, אלפי אברכי הכוללים בראשות ראשי הכוללים, ואלפים מתשובי העיר ובני התורה.

סמוך לשעה 19:00 נפתחה עצרת הרבבות באמירת פרקי תהילים, בזעקה לרגל המצב השורר בארץ הקודש, בתפילה ובתחינה ליושב במרומים שיחוס על עמו היושב בציון וירחם על הנתונים בצרה ובשביה, כשלפני התיבה עבר הגה”צ רבי מרדכי שמואל אדלשטיין. על בימת הכינוס יישבו גדולי ישראל, שהעתירו יחד עם רבבות המשתתפים לבורא עולם.

התרגשות עזה הורגשה עם כניסתם של גדולי ישראל , שהטריחו עצמם לבוא אל בימת הכינוס, להשמיע ברמה את דעת התורה על חובת השעה, לפעול ולהפעיל להצלחת המערכה של תנועת ‘דגל התורה’, יומיים בלבד לפני יום הבחירות הגורליות בבני ברק, שבו יוכרע עתיד הצביון הרוחני של העיר ועתידם של רבבות בני התורה בבני ברק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות