גולדקנופף לרה”מ: למה מל”ל מעכב הכרזה על אונר”א כארגון טרור?

שר השיכון כתב לראש הממשלה כי הוא אינו מבין מדוע המל"ל מתנגד לכל הצעות החוק המבקשות להכריז על אונר"א כארגון טרור - ודרש את התערבותו
אריה ריבקינד
ט"ז אדר א' התשפ"ד / 25.02.2024 16:56

שר השיכון, יצחק גולדקנופף, פנה היום (ראשון) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש להבין מדוע התנגד המל”ל להצעת חוק של ח”כ יוליה מלינובסקי ושל ח”כ בועז ביסמוט, להכרזה על אונר”א כארגון טרור.

דבר ראשון בקלפי: מה תעשו אם תהיה אזעקה כשאתם בוחרים?

“כפי שהתברר ארגון הטרור אונר”א, עובדיו ופעיליו נטלו חלק בטבח שהתרחש ב-7/10.

“במהלך המלחמה נחשף קבל עם ועולם כי אונר”א סייעה באופן אקטיבי לחמאס הן בתשתיות טכנולוגיות והן במתן מחסה בשטחים בהן פעלה.

“כיו”ר רמ”י פניתי למנכ”ל רמ”י בבקשה לפתוח בהליך של פינוי ארגון הטרור אונר”א ממקרקעין של מדינת ישראל”, כתב גולדקנופף לנתניהו.

הוא הוסיף: “עם זאת, למרבה הצער, לפני כשבועיים הוגשה הצעת חוק של ח”כ בועז ביסמוט לקידום בוועדת השרים לענייני חקיקה להכריז על אונר”א באופן רשמי כארגון טרור, והמל”ל הכפוף אל ראש הממשלה ביקש דחיה והתנגד לכך.

“הבוקר, בישיבת הוועדה, שוב התבקשנו לאשר הצעה ברוח זו, ולמרבה התדהמה שוב המל”ל התנגד וביקש דחיה”.

“לאור העובדה כי מדינת ישראל מחזיקה בהוכחות שאינן ניתנות לפרשנות ביחס לחלקה של אונר”א בטבח, בהחזקת החטופים, באספקת תשתיות לארגון הטרור חמאס, דומה שאין מקוס לדחיה נוספת.

“אבקש את התערבותך על מנת לקדם את הליך החקיקה”.

גולקנופף הוסיף בכתב יד: “נתפלל לימים טובים יותר”.

כיצד אני יכול להזדהות בקלפי? מהן שעות הפתיחה של הקלפיות?

ח”כ יוליה מלינובסקי הגיבה על הדחייה בחשבון הטוויטר שלה: “מאז השבעה באוקטובר, כשהתגלה הפרצוף האמיתי של ארגון אונר”א, כל הצמרת המדינית מראש הממשלה נתניהו דרך שר האוצר סמוטריץ’ ועד שר הביטחון גלנט, כולם דיברו על כך שאונר”א זה ארגון טרור.

“אבל היום, בוועדת שרים לחקיקה, כשהיו צריכים לאשר את הצעת החוק שלי להגדיר את אונר”א כארגון טרור הם ברחו מאחריות. דיבורים לחוד ומעשים לחוד!

“ממשלת ישראל, אני מבהירה לכם, שלא יהיה ספק – אונר”א זה ארגון טרור ובתחילת מושב הקיץ אני אעלה את הצעת החוק הזו למליאה ואתם תצטרכו לתת דין וחשבון לציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות