אוריאל בוסו רץ בבני ברק? “או שהשופט תמים, או שעשה טובה” • צפו

בתכנית 'אזור מלחמה' בערוץ 13 בהגשת רביב דרוקר, דנו על הריצה של אוריאל בוסו בבני ברק • "שר הבריאות שלכם, רץ במקביל לראשות עיריית בני ברק אבל זה עוד הדבר הפחות מוזר בסיפור הזה, כי בוסו הוא בכלל... תושב פתח תקווה. ובית המשפט מאפשר לו את הקומבינה הזאת"
חרדים 10
י"ז אדר א' התשפ"ד / 26.02.2024 01:15

רביב דרוקר: בבני ברק יש בחירות מעניינות. קודם כל כי יש בחירות, בדרך כלל החרדים סוגרים מי ראש העיר, תופרים את זה, הכל טוב, הפעם ש”ס, לכאורה, מציגה מועמד, שכל כך הרבה תקדימים קשורים בדבר הזה שקשה להסביר את כולם.

דבר ראשון בקלפי: מה תעשו אם תהיה אזעקה כשאתם בוחרים?

אוריאל בוסו הוא שר הבריאות שלכם, שר הבריאות של ישראל, ובמקביל – כי מסתבר ששר בריאות זה לא משרה מלאה – הוא רץ לראשות עירית בני ברק. אבל זה עוד הדבר הפחות מוזר בסיפור הזה, כי בוסו הוא בכלל… תושב פתח תקווה! הוא רץ בבני ברק, אבל הוא גר בפתח תקווה. נראה לכם סרטון שאחד מיריביו צילם, שמנסה להראות את ה’לכאורה’ דירה שהוא אמור לגור בבני ברק, כי הוא רשם את הכתובת שלו באיזה שהוא מקום, אבל לא ממש גר שם… בית המשפט מאפשר לו את הקומבינה הזאת, מה את אומרת על זה לימור לבנת?

לימור לבנת: אני לא מצליחה להבין איך מאפשרים לו את זה, אני פשוט לא מצליחה להבין…

דרוקר: בית משפט אפשר לו את זה, זרק את העתירות מכל ה…

עו”ד סודרי: זה נקרא ‘סידור ואטורי’…

לבנת: לא מצליחה להבין את הדבר הזה. זה באמת מוזר בעיני מאד. הוא לא גר שם.

ברוכי קרא: לא, גם משה ליאון כשהתמודד אז, לפני 5 שנים…

דרוקר: הוא עבר לגור, אבל. וזה היה לפני עשר שנים.

לבנת: לא נכון, הוא עבר לגור! ברוכי, הוא עבר לגור אז בירושלים, והוא עבר מבעוד מועד, וכאן מדובר במישהו שזה ממש קומבינה של ממש, הוא לא גר שם! אני לא מצליחה להבין את זה. ואני לא מצליחה להבין עוד דבר: שר בריאות, ואגב אומרים שהוא שר בריאות לא רע בכלל…

דרוקר: נכון. ואני רוצה לומר לך מיקי, ולכולכם, אבל בעיקר לך מיקי, יותר מזה: מה זה רציתי שהוא ינצח. כי מי שמדבר קצת עם בני ברק, כמה העיריה שם צריכה ניעור של כל הקומבינות שקורות שם כל הזמן ובוסו ממש היה יכול לעשות את זה ולנהל את הליטאים והחסידיים ואת כל האשכנזים האלה שבכלל צריך לזרוק אותם לפח הזבל של ההיסטוריה כמו שראינו מבן גביר… אבל מסתבר שזו ריצה כדי להגיד כמה חברים יש במועצת העיר, אין שום סיכוי שהוא ינצח את זייברט, הוא גם לא מנסה.

מיקי רוזנטל: קודם כל צריך להגיד: הבעיה במדינת ישראל היא שהפושע הקטן, העבריין שמרביץ לילד שלך, הוא לא מטפלים בו. ואז אומרים, אוקי, בוא נעצום עין מזה שהוא גר מפתח תקווה וכו’ וכו’, והסוף הוא שאנחנו הופכים להיות מדינה מושחתת מבסיסה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות