החייל עוז דניאל הי”ד, שנחטף לרצועת עזה – נרצח ב-7 באוקטובר

דניאל הי"ד, בן 19 מכפר סבא, שירת כלוחם בגדוד השריון  77 עוצבת 'סער מגולן' בגבול רצועת עזה, ונחטף עם חבריו לטנק • נחשב נעדר מ-7 באוקטובר והיום הוכרז חלל צה"ל שגופתו מוחזקת בשבי • הלווייתו תתקיים מחר בשעה 14:00
חיים טוויל
ט"ז אדר א' התשפ"ד / 25.02.2024 16:07

סמל עוז דניאל הי”ד, בן 19 תושב העיר כפר סבא, שהוגדר כנעדר מהשבעה באוקטובר, הוכרז היום (ראשון) חלל צה”ל שגופתו מוחזקת בשבי.

דבר ראשון בקלפי: מה תעשו אם תהיה אזעקה כשאתם בוחרים?

דניאל שירת כלוחם בגדוד השריון  77 עוצבת ‘סער מגולן’.

ביום בו פרצה המלחמה שירת בגבול רצועת עזה, ונחטף עם חבריו לטנק לתוך רצועת עזה. גופתו עדיין מוחזקת בשבי חמאס.

בכך עלה מספר חללי צה”ל מפרוץ המלחמה ל-580.

הלווייתו תתקיים מחר (שני) בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בעיר מגוריו, אחרי שהרבצ”ר קבע את מותו לאחר בחינה של ממצאים ועל בסיס מידע מהימן.

עיריית כפר סבא, בה התגורר עוז, קראה לתושבי העיר להמתין עם דגלי ישראל במסע הלוויתו של דניאל: “עוז, בוגר חטיבת בר לב ותיכון גלילי בעיר, הותיר אחריו הורים, אמיר ומירב ואחות תאומה הדר בת 19. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בעיר. אנו קוראים לתושבות ותושבי העיר ללוותו בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל ברחוב ויצמן סמוך לבית העלמין הצבאי ברחוב ויצמן פינת רחוב העמק”.

כיצד אני יכול להזדהות בקלפי? מהן שעות הפתיחה של הקלפיות?

‘מטה משפחות החטופים’ מסר: “אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת דניאל ושולחים תנחומים להוריו מירב ואמיר ואחותו התאומה הדר.

עוז דניאל ז״ל (19), אהב את החיים, היה בעל חוש הומור וחיוך ענק. היה מוקף בהמון חברים ותמיד היה זה שהצחיק את כולם. חבריו של עוז מספרים שאי אפשר היה להתעלם מהאדם הערכי שהיה. עוז היה נגן גיטרה מחונן שהאמין כי בכוחה של המוזיקה לשנות את העולם”.

נכון להיום, 101 חטופים חיים ו-33 חללים שגופתם נחטפה עדיין מוחזקים על ידי חמאס בעזה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות