“שלא יפרצו פרצות בקדושת ירושלים”: הגר”ד לנדו על ההצבעה ל’דגל’ ולליאון

מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו נשא בעצרת ב'בנייני האומה' דברים נחרצים על הצורך להצביע לדגל התורה בירושלים, ומשה ליאון לראשות העיר
חרדים 10
ט"ז אדר א' התשפ"ד / 25.02.2024 13:01

בכינוס בליל שישי ב’בנייני האומה’ בירושלים, בראשות מרן הגר”ד לנדו, ובהשתתפות גדולי ישראל, ראשי הישיבות וקהל המונים, נשא ראש הישיבה דברים נחרצים על הצורך להצביע לרשימת דגל התורה, ומשה ליאון לראשות העיר.

בדבריו אמר הגר”ד לנדו: “רבינו החזון איש זצ”ל הורה שחובה להצביע בבחירות העירוניות, כי גופי תורה וקיום היהדות תלוי בזה. עיר הקודש ירושלים תבנה ותכונן במהרה בימינו, היא עיר, שמחד, יש בה את הקיבוץ הכי גדול של ההולכים בדרך התורה, ומאידך יש בה סיכונים גדולים מגורמים שאינם מרפים מלבקש רעתה של היהדות החרדית.

“ןלכן החובה הברורה על כל אחד, הוא ובני ביתו, להצביע עבור רשימת יראי ד’ ‘דגל’, אשר נציגי הרשימה עומדים כחומה בצורה שלא יפרצו פרצות בקדושת ירושלים, ופועלים למען עניני היהדות וצרכי הדת המתרבים והולכים בעיר ירושלים.

“וכן יש להצביע לראשות העיר עבור מר משה ליאון, אשר עומד לימין היהדות החרדית בירושלים.

ומלבד זה, ישנה חובה להרבות כבוד שמים בריבוי מצביעים, וזו גם חובת ההשתדלות למען קיום היהדות, ולכן, יש להשפיע על אחרים, ולזרזם להצביע עבור רשימת ‘דגל’, ונזכה כולנו לראות בנחמת ציון ובבנין ירושלים במהרה בימינו אמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות