הערב ב-18:00 בבני ברק: מעמד הרבבות של ‘דגל’ בראשות גדולי ישראל

היום בשעה 18:00 יתקיים המעמד האדיר לתפילה וזעקה ולשמוע על המערכה הגורלית על עתיד בני ברק, בהשתתפות רבבות - בראשות מרן הגר"ד לנדו, הגרב"ד פוברסקי והגרמ"ה הירש • במה מיוחדת תוקם בצומת הרחובות הרב כהנמן - רבי עקיבא • מסכי ענק ישדרו המעמד לרחובות הסמוכים • שידור חי באתר חרדים 10
חרדים 10
ט"ז אדר א' התשפ"ד / 25.02.2024 12:30

היום (ראשון) תיערך ברחובה של עיר התורה והחסידות בני ברק, העצרת האדירה לתפילה וזעקה לרגל המצב השורר בארץ ישראל ולהצלחת המערכה ההיסטורית של תנועת ‘דגל התורה על עתיד צביון העיר ועתיד קהילות הקודש ובתי החינוך.

התרגשות ודריכות שיא בכל קהילות הקודש, בהיכלי הישיבות והכוללים בבני ברק, לקראת המעמד של התאספות רבבות תחת הכותרת “התכנסו”, שיערך בשעה 18:00 בערב במרכז העיר בני ברק, לנוכח המערכה הגורלית על עתיד צביון העיר ועתיד קיום ציבור בני התורה.

את המעמד – יומיים לפני יום הבחירות הגורליות לציבור בני התורה בבני ברק, שבו יוכרע עתיד הצביון הרוחני של העיר ועתידם של רבבות בני התורה – יפארו גדולי ישראל וראשי הישיבות ובראשם מרן הגר”ד לנדו, הגרב”ד פוברסקי והגרמ”ה הירש, ועימם חברי ‘המועצת’.

העצרת ‘התכנסו’ בסימן “לך כנוס את כל היהודים”, תתקיים בהשתתפות רבבות מתושבי בני ברק, ובתוכם אלפי אברכי הכוללים ובני הישיבות, מלמעלה מ-200 קהילות הקודש בבני ברק מכלל העדות והחוגים, שהצטרפו לתנועת ‘דגל התורה’ לקראת המערכה.

העצרת תתקיים ברחובה של עיר, בצומת הרחובות הרב כהנמן-רבי עקיבא, כאשר גדולי ישראל ישמיעו דעת תורה ברורה בדבר גודל השעה והחשיבות לפעול ולהפעיל למען ריבוי כבוד שמיים.

בערב שבת פורסמה הזעקה והקריאה הנרגשת אותה כתבו מרן הגר”ד לנדו והגרמ”ה הירש, לנוכח המערכה הגורלית על עתיד צביון העיר בני ברק שתלוי בגודל כוחה של דגל התורה במועצת העיר: “הננו בזה בקריאת קודש, על דבר המערכה בבחירות לעיריית ‘בני ברק’, אשר כידוע עומדים על הפרק צביון העיר, ועל כף המאזניים מונח העתיד הרוחני והגשמי של העיר ועתיד בתי החינוך וקהילות הקודש בדרך רבותינו מדור דור, וכפי שאמר מרנא בעל החזו”א זיע”א על הבחירות לעיריית בני ברק ש’הרבה גופי תורה תלויים בה'”. לאור זאת כתבו בקריאת קודש הנוקבת: “ועל כן חובה גמורה על כל אחד ואחד מבני העיר שרוחניות העיר חשובה לו, לבוא ולהשתתף בעצרת תפילה וזעקה ביום ראשון ט”ז אדר, למען העמדת הדת על תילה.”

עם פרסום מכתבם הנרגש ניכרה התעוררות עצומה בכל קהילות הקודש, היכלי הכוללים והישיבות בעיר, להשתתף בעצרת הרבבות ברחובה של עיר.

החל מהשעה הסמוכה לפתיחת העצרת, ייחסמו הרחובות הסמוכים למעמד, בצומת הרחובות הרב כהנמן ורבי עקיבא בבני ברק, ויתקיימו הסדרי תנועה מיוחדים, לקראת הגעת רבבות ציבור הנאמנים לדרכה של תנועת ‘דגל התורה’, לזעוק בתפילה לרגל המצב ולשלום אחינו בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה, ולשמוע דעת תורה לקראת המערכה החשובה שגופי תורה תלויים בה.

בבחירות אלו, ולראשונה בהיסטוריה, מתמודדת תנועת ‘דגל התורה’ ברשימה עצמאית למועצת העיר בני ברק, בברכתם ובהכוונתם של גדולי ישראל, במטרה להכפיל את נציגות בני התורה במועצת העיר, כמהלך שישפיע על הציביון הרוחני בעיר בשנים הקרובות, והמשך תנופת בתי החינוך והתפתחות מאות קהילות הקודש, המסתופפים תחת תנועת ‘דגל התורה’.

בהוראת גדולי ישראל, עצרת “התכנסו” תיפתח במעמד מיוחד של תפילה וזעקה לרגל המצב השורר בארץ הקודש, בתפילה ובתחינה ליושב במרומים שיחוס על עמו היושב בציון וירחם על הנתונים בצרה ובשביה, כשעל בימת הכינוס יישבו גדולי ישראל, שיעתירו יחד עם רבבות המשתתפים לבורא עולם.

מיד לאחר מעמד התפילה והזעקה, ישמיעו גדולי ישראל דברים בגודל השעה, ועל החובה לשנס מותניים בימים אלו שבהם ניתן להכריע את גורל המערכה, לחיזוק רשימת ‘דגל התורה’ למועצת העיר בני ברק.

הוועדה המכינה של עצרת ‘התכנסו’ קיימה ישיבות היערכות בצוותים משותפים עם גורמי הביטחון וההצלה, וסוכם כי בסמוך למועד העצרת יפורסמו בעיר הסדרי תנועה מיוחדים, על מנת למנוע עומסי תנועה בזמן קיום המעמד, וכן על היערכות לוגיסטית של צוות ההפקה, במטרה לצמצם עד כמה שניתן את עומסי התנועה בעיר, הן בשעות שקודמות לעצרת, והן מיד בסיום העצרת, בצוותים מתוגברים לפתיחת צירי התנועה בהקדם האפשרי.

ציבור בני התורה בעיר בני ברק, החרד לגורל קהילות הקודש ובתי החינוך של ציבור בני התורה בעיר, קיבלו בהתרגשות עצומה את העובדה שגדולי ישראל יצאו מגדרם וקראו לקיים את העצרת ואף הודיעו על השתתפותם בראש העצרת, כאשר לכל ברור כי על הפרק עומדים “גופי תורה” ממש, וביום שלישי הקרוב רבבות בני התורה בעיר ייצאו לתת את קולם ל”דגל” להעניק כוח לחברי הרשימה לעמוד על המשמר עבור ציבור בני התורה בעיר למען עתידה הרוחני של עיר התורה בני ברק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות