גפני: “בא מישהו, לא מגדולי התורה, והעלה את כל הארץ בלהבות”

יו"ר דגל התורה תוקף בעצרת בחירות בעיר רכסים בחריפות יוצאת דופן את יו"ר ש"ס: "קרה משהו באלעד! אין קשר לרכסים! אנחנו צריכים לבוא לכאן ולהתמודד בגלל מישהו החליט שהוא נוקם בגדולי הדור?? מה הסיבה שאנחנו הולכים למאבק בבית שמש? הולכים למאבקים בכל מיני ערים"
אריה ריבקינד
ט"ז אדר א' התשפ"ד / 25.02.2024 00:04

יו”ר מפלגת דגל התורה, ח”כ משה גפני, תקף הערב (מוצאי שבת) בחריפות יוצאת דופן את יו”ר ש”ס אריה דרעי.

רגע לפני: כשאתם הולכים לקלפי – תזכרו לבדוק את זה. אל תשכחו!

בנאום סוער שנשא בעצרת בחירות בעיר רכסים לטובת סיעת ‘דגל’ ומועמדה לראשות המועצה הרב יצחק רייך – אמר גפני: “אני רוצה לומר ולשים את הדברים על דיוקם. אין בעיה ברכסים. אין בעיה! רכסים התנהלה במשך עשרות שנים על מי מנוחות גם בשנים שבהם הרב יצחק רייך היה ראש המועצה… הוא פיתח את הישוב…

“אבל קרה משהו! ואני בכלל לא בטוח שיש איזה הסכם ששונה, אבל קרה משהו באלעד! אין קשר לרכסים! אין שום קשר לניהול העיר הזאת! ואז בא מישהו… שהוא לא מגדולי התורה.. והוא העלה את כל הארץ בלהבות, הוא העלה את רכסים, לא היינו צריכים להיות פה היום במערכת בחירות… היינו יכולים להמשיך הסכם, שהסיעות עשו, שרבני המקום עשו.

כזה עוד לא היה: התוכנית של שמואל גרינברג בבית שמש נחשפת

“בשביל מה אנחנו צריכים לבוא לכאן ולהתמודד ולעשות את כל העבודה הזאת, בגלל שמישהו החליט שהוא נוקם בגדולי הדור?? מה הסיבה שאנחנו הולכים למאבק בבית שמש? הולכים למאבקים בכל מיני ערים בכל מיני מקומות שאין להם שום קשר לעניין הזה!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות