במטה גרינברג בבית שמש מניפים את דגל האחדות – ובטוחים: “בדרך לניצחון”

הישורת האחרונה של הבחירות בבית שמש: המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג מצליח לסחוף אחריו קהילות מכל החוגים והעדות • רבים מהציבור הספרדי, הדתי לאומי, הכללי והאנגלו-סקסי מלוכדים תחת גרינברג • אמנת האחדות של גרינברג מעוררת הדים בכל רחבי העיר
חרדים 10
ט"ז אדר א' התשפ"ד / 24.02.2024 23:52

במטה המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג, ניכרת אופטימיות זהירה בישורת האחרונה לפני פתיחת הקלפיות לגבי סיכויי ההצלחה. הפעילים מדברים על השטח שמתעורר והסחף לעברו של גרינברג, ולתחושתם הניצחון בבחירות בהישג יד.

לקראת השבוע הגורלי במערכת הבחירות בבית שמש, במטה המועמד המוביל לראשות העיר הרב שמואל גרינברג, מסכמים את שבועות הפעילות האינטנסיבית במסגרת הקמפיין, ונערכים במרץ רב לקראת הימים המכריעים.

במטה מציינים, כי רגע לפני יום הבחירות, אפשר לנשום לרווחה אחרי ששמואל גרינברג הצליח לאחד סביבו קהלים רבים ומגוונים בבית שמש שרואים בו מועמד ראוי לראשות העיר, וכן הצליח לדבר על ליבם של תושבים רבים שחששו בתחילה לתמוך בו ואחרי שנחשפו לתוכניותיו והשקפת עולמו, החליטו להצביע עבורו.

בבית שמש מציינים שהוא המועמד היחיד שפונה לכולם – לכל החוגים והעדות, לכל המגזרים ולכל השכונות. ההבנה בעיר היא כי גרינברג הוא היחיד שיכול להיות ראש עיר של כולם. מלבד העובדה שהוא מחזיק בקבוצה הגדולה ביותר של מצביעים, הוא גם בן אדם שהוכיח בעברו שהוא מסוגל לעבוד עם קבוצות אחרות, בניקיון כפיים ומתוך דאגה לתושבים.

בחוגי בית וכינוסים שעורך גרינברג, הוא מדבר רבות על אמנת האחדות שיזם לפני כחודש, אשר נועדה להבטיח כי העיר תחת הנהגתו תשאף לאחדות השורות בין כלל האוכלוסיות בבית שמש והעירייה תנהג באופן שוויוני והוגן כלפי הקהילות השונות והשכונות בעיר.

גרינברג מדגיש את התחייבותו באמנת האחדות עליה חתם, לפיה “החיים המשותפים של כל התושבים בבית שמש יקרים לי. בהתאם לכך, אעשה כל מאמץ למנוע חיכוכים בין האוכלוסיות. בכל מקרה של חילוקי דעות בין האוכלוסיות אפעל להשיג הסכמות ופשרות, וכן להיאבק בקיצוניות מסוכנת ובמעשים מעוררי מחלוקת שעלולים לפגוע באחדות ובשלווה בעיר”.

בימים האחרונים מקבל גרינברג תמיכה רחבה ומפתיעה מקהלים מגוונים בבית שמש, בהם קהילות עדות המזרח, ציבור ציוני דתי הקהילה האנגלו-סקסית ועולים מחו”ל, שמצהירים על כוונתם להצביע עבורו בבחירות לראשות העיר, מתוך הבנה שהוא המועמד היחיד שמסוגל להביא לניהול ישר, נקי ומקצועי לעיר.

במקביל, השטח ברחוב החרדי בוער לאחר העצרת ההיסטורית שנערכה בעיר בראשות גדולי ישראל, ובהשתתפות קהל אלפים מכל חוגי וקהילות הציבור החרדי בבית שמש. קריאתם של גדולי הדור לפעול עבור גרינברג עוררה את התושבים ויצרה תבערה לקראת יום הבחירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות