הרמטכ”ל בעזה: ההישגים בלחימה – הכי אפקטיביים במו”מ לעסקה

בצל המגעים לעסקה חדשה מול חמאס: הרצי הלוי קיים הערכת מצב ברצועה לצד מפקד פיקוד הדרום ומפקדים בכירים • "יש קשר בין הלחימה לבין המו"מ" • על המשך הלחימה: "יש אזורים שכבר היינו בהם, ואנחנו חוזרים עם מודיעין טוב יותר ועושים הישג שהוא הרבה יותר גבוה והרבה יותר עמוק"
חיים טוויל
ט"ו אדר א' התשפ"ד / 24.02.2024 20:15

הרמטכ”ל קיים היום (שבת) הערכת מצב בצפון רצועת עזה, יחד עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162 תת-אלוף איציק כהן, ומפקדים נוספים.

רגע לפני: כשאתם הולכים לקלפי – תזכרו לבדוק את זה. אל תשכחו!

“תראו, אנחנו עושים מהלך של העמקת הישג. יש אזורים שכבר היינו בהם, ואנחנו חוזרים עם מודיעין טוב יותר ועושים הישג שהוא הרבה יותר גבוה והרבה יותר עמוק, תרתי משמע, גם לתוך האדמה, גם בפגיעה באויב. יש מקומות שעברנו אותם בקצב לחימה מאוד גבוה, ואנחנו חוזרים למקומות לעשות טיהור מרחב ברמה מאוד מאוד גבוהה.

“הדברים האלה מביאים עוד דרג פעילים, עוד דרג מפקדים, עוד השמדת תשתיות.

הרמטכ”ל התייחס למו”מ על עסקת חטופים: “אנחנו בימים גם של משא ומתן על שחרור החטופים, לא יודע להגיד לאן זה יתפתח, יש מי שעוסק בזה, אנחנו עוסקים בלחימה.

מתי הבחירות לעירייה? היכן מבררים אם אני רשום בפנקס הבוחרים?

“אני רוצה שתדעו דבר אחד – יש קשר בין הדברים. ההישגים שלכם – עוד גדוד שאתם מפרקים, עוד תשתית תת-קרקע, עוד שכונה שמבצעים שם את השמדת התשתיות, והאוכלוסיה שמתפנה למרחבים בטוחים – כל הדברים האלה ביחד לוחצים אותנו, אני מקווה מאוד, גם להישג בעניין שחרור החטופים.

“זו מטרת מלחמה, יש לנו כוונה לעשות הרבה מאוד כדי לממש אותה, ומאמץ הלחימה הוא הפעולה הכי אפקטיבית שעוזרת למי שנושא ונותן בכל מיני מקומות על שחרור החטופים. זה המנוף שאנחנו מורידים על חמאס, ואתם מורידים אותו מצויין. צריך להמשיך ולהוריד אותו חזק, אני מקווה שנדע לתרגם אותו גם לשחרור החטופים”.

כזה עוד לא היה: התוכנית של שמואל גרינברג בבית שמש נחשפת

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות