לסייע: נציגי אגו”י בירושלים נפגשו עם עסקני וגבאי בתי הכנסת של ברסלב

נציגי קהילות חסידות ברסלב, העסקנים וגבאי בית הכנסת, בפגישה מיוחדת עם נציגי אגודת ישראל בירושלים • עסקני החסידות סיפרו על הצרכים הייחודיים שלהם בעיר - במקביל להתגייסות של כלל קהילות חסידות ברסלב לטובת רשימת אגודת ישראל בירושלים, שסימנה ג'
חרדים 10
י"ד אדר א' התשפ"ד / 23.02.2024 12:48

נציגי רשימת אגודת ישראל בירושלים וגבאי בתי הכנסת של חסידות ברסלב התכנסו לפגישה מיוחדת לקראת יום הבחירות בעיר בעוד ימים ספורים.

הפגישה שהתקיימה בביתו של הרב דוקי גרינוולד, מאנשי חסידות ברסלב, נערכה בין היתר במטרה לסייע ולשמוע את הצרכים של 15 גבאי בתי הכנסת של קהילות חסידי ברסלב בירושלים, וזאת במסגרת הפעילות של מטה חסידות ברסלב לטובת המערכה על קדושתה של ירושלים.

בפגישה השתתפו בין היתר הרב יוסי דייטש, הרב יצחק מאיר ברים, הרב נחמן בנשעיה, והרב יעקב ברגר, יחד דנו המשתתפים בצרכים של הקהילות השונות בחסידות ברסלב, אשר כידוע מורכבת מקהילות שונות, מספר בתי כנסת ורבנים שונים שמנהיגים את בני הקהילות השונות של חסידי ברסלב בירושלים.

במהלך הפגישה העלו הגבאים מספר נושאים הדרושים שיפור מבחינתם, מתוכם בעיות של צפיפות וחוסר יכולת להרחיב את מתחם בית הכנסת ועוד.

באגודת ישראל מציינים כי ישנה התגייסות משמעותית של קהילות ברסלב במסגרת הפעילות במטה הקהילות, וכי הם בטוחים כי כלל חסידי ברסלב יגיעו אל הקלפי ביום הבוחר כדי לחזק את כוחה של אגודת ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות