המחסל של אחד המחבלים שיחזר: אהיה בסדר, אני עייף וכאוב מאוד

חנניה בן שמעון, מאבטח טיולים בן 23, היה אחד המנטרלים בזירת הפיגוע ליד מעלה אדומים - ונפצע באורח בינוני • לאחר שיצא מחדר הניתוח סיפר על רגעי האימה: "הייתי בטוח שאצליח להפתיע את המחבל, אבל הוא ירה גם בי. הספקתי להשיב אש ולירות לעברו עשרה כדורים"
חיים טוויל
י"ג אדר א' התשפ"ד / 22.02.2024 21:15

חנניה בן שמעון, הצעיר בן ה-23, שחיסל את אחד המחבלים ונפצע בפיגוע הבוקר (חמישי) ליד מעלה אדומים, סיפר על מצבו.

רגע לפני: כשאתם הולכים לקלפי – תזכרו לבדוק את זה. אל תשכחו!

“אני אהיה בסדר, אני עייף מאוד וכאוב מאוד, יהיה תהליך שיקום ארוך לרגל אבל גם זה יעבור, תודה על הדאגה אני אוהב את כולכם”, כתב בן שמעון.

בהמשך, בשיחה עם כלי התקשורת ממיטתו בבית החולים הדסה – שיחזר: “קמתי מוקדם כדי לנסוע לעבודה כמאבטח טיולים ואמא שלי הקפיצה אותי. נמנמתי ברכב והתעוררתי לקול צרור. בתור מישהו ששירת בעזה ישר הבנתי מה קורה.

“ראיתי מצד שמאל מחבל יוצא עם M16 ושמעתי את אמא שלי צורחת לי לצאת מהרכב.

“קודם כל יריתי מתוך הרכב, פרקתי ממנו והלכתי מצד ימין כדי לאגף את המחבל. יריתי לעבר המחבל שהיה עם הגב אלי, הוא נפל והייתי בטוח שהוא מנוטרל. ואז הצטרף עוד גיבור שחטף את הצרור הראשון. הייתי בטוח שאצליח להפתיע את המחבל, אבל הוא ירה גם בי. כנראה שהיה לו מעצור כי הספקתי להשיב אש ולירות לעברו עשרה כדורים ולראות אותו נופל ומת.

כזה עוד לא היה: התוכנית של שמואל גרינברג בבית שמש נחשפת

“התיישבתי בכאבים וקלטתי את המחבל שפגעתי בו בהתחלה מכוון עלי מטווח אפס. בהתחלה לא הבנתי איך הוא לא מת. נגמרו לי הכדורים באקדח ולקח לי זמן להחליף מחסנית. יריתי עוד שני כדורים, ואז הגיע שוטר שחיסל אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות