נציגי אגו”י ירושלים נפגשו עם ראש העיר: “שואפים לשתף פעולה למען כלל תושבי העיר”

לקראת בחירות: נציגי אגודת ישראל ברשימה המתמודדת למועצת העיר ירושלים, נפגשו עם ראש העיר משה ליאון • לפגישה הצטרף גם השר מאיר פרוש • 'השאיפה להגדיל את הכח במועצת העיר'
חרדים 10
י"ג אדר א' התשפ"ד / 22.02.2024 17:12

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אירח היום בלשכתו את יו”ר אגודת ישראל ירושלים ושר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, יחד עם נציגי הרשימה למועצת העיר.

בפגישה השתתפו ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים צחי ברים, חבר המועצה יוחנן וייצמן, חבר המועצה מיכל הלברשטאם, המשנה לראש העיר יעקב הלפרין, ונציג הרשימה בני הקר.

השר פרוש סיפר לראש העיר על הכרעת חברי מועצת גדולי התורה בירושלים כי אגודת ישראל תתמוך באופן רשמי בפרסומיה במועמדותו לקדנציה נוספת.

המשתתפים הביעו רצון משותף להגביר בקדנציה הקרובה את שיתוף הפעולה, מתוך ציפייה שרשימת אגודת ישראל תגדל ותוכל לייצג נאמנה את צרכי הציבור החסידי בעיר, בהובלת ראש העיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: “שמחתי לפגוש היום את השר פרוש ואת נציגי אגודת ישראל בעיר. עם הוותיקים זכינו לעבוד יחד בחמש השנים האחרונות למען קידום העיר, ועם החדשים שהכרתי היום נעבוד בקדנציה הבאה יחד למען כלל תושבי העיר”.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, יו”ר אגודת ישראל ירושלים: “ראש העיר הוא שותף נאמן שלנו ובעזרת ה’ נוכל להגביר את שיתוף הפעולה איתו בקדנציה הבאה על ידי הגדלת הנציגות של אגודת ישראל בעיר. על אף שבחירתו מובטחת, ראינו לנכון להביע עמדה רשמית המבהירה את תמיכתנו במשה ליאון”.

ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים, צחי ברים: “השאיפה שלנו היא להגדיל את הכח שלנו במועצת העיר בכדי שנוכל להיות שותפים משמעותיים של ראש העיר בעשייה למען כלל תושבי ירושלים בכלל ולמען הציבור אותו אנו מייצגים בפרט. בברכתם של גדולי ישראל נצביע ג’ ומשה ליאון, ויחד נשרת את ירושלים ותושביה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות