אגודת ישראל ירושלים פרסמה מצע אזורי – וראיונות סוערים עם חברי הרשימה

אחרי פרסום תכנית העבודה של אגודת ישראל ירושלים, תכנית שזכתה לתגובות נלהבות מהציבור - חושפים בסיעה את החלק השני של תכנית העבודה, המתמקדת בשכונות העיר • בעיתון נוסף, מדברים ראש הרשימה הרב יצחק מאיר ברים, חברי המועצה המכהנים הרב יוחנן ויצמן, הרב מיכל הלברשטאם והרב יעקב הלפרין, יחד עם הנציגים החדשים, הרב בנימין הקר, הרב אהרון הופמן והרב יצחק ברטלר, על כל הנושאים הבוערים
חרדים 10
י"ג אדר א' התשפ"ד / 22.02.2024 14:24

אגודת ישראל ירושלים ממשיכה לפרסם את תכניות העבודה לשנות הקדנציה הקרובה בעיריית ירושלים, ואחרי חשיפת תכנית העבודה הכללית, מפרסמת בתיבות הדואר חוברת מהודרת נוספת, עם תכנית העבודה המותאמת לשכונות השונות בעיר.

באגודת ישראל ירושלים מספרים על התגובות הנלהבות הרבות שקיבלו מאז פרסום תכנית העבודה, מתושבי העיר המבינים כי הפעם, יש רק מפלגה אחת שמתחייבת לשינוי, באה לעבוד ולפתור את בעיות התושבים.

במפלגה מסבירים את הרציונל מאחורי תכנית העבודה המיוחדת לשכונות העיר, בכך שהעיר ירושלים מחולקת לשכונות שונות ומרוחקות, עם אלפי תושבים בכל שכונה, ולא כל נושא הבעייתי לשכונה אחרת, רלוונטית לשכונה אחרת.

כחלק מהשינוי עליו התחייבו, יזם ראש הרשימה הרב יצחק מאיר ברים את תכנית השכונות, הכוללת מינוי נציג מיוחד מכל שכונתו שיהיה חבר בלשכתו, ישמור על הקשר הישיר עם התושבים, וידאג למענה לכל צרכיהם.

בנוסף, הוציאו באגודת ישראל ירושלים עיתון בחירות הכולל סקירה על התכניות והשינויים המשמעותיים, בין היתר במטה הקהילות ובמטה הכלל-חסידי, ובעיקר: ראיונות עומק עם חברי הרשימה למועצת העיר.

בניגוד למקובל בעיתוני בחירות של המפלגות השונות, מועמדי רשימת אגודת ישראל בירושלים מדברים בפתיחות על הכל: החל מהירידה בכוח המפלגה בבחירות האחרונות, הנושאים שלא הצליחו לקדם בקדנציה האחרונה, והמחוייבות לשינוי. בראיונות נחשפים לראשונה היקפי הסיוע של נציגי אגודת ישראל המכהנים במועצת העיר ירושלים, שהיו לנציגים הקשובים ביותר לצרכי הציבור, במקביל למלחמה שניהלו לבד על קדושת העיר ירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות