המקובל הגר”ד קוק פרסם מכתב תמיכה נדיר ודרמטי בראש העיר ישראל פרוש

ראש ישיבת גרודנא הגר"צ דרבקין פירסם מכתב אליו הצטרפו גם הגר"י זילברשטיין וחתנו הגר"ד קוק • במכתב מובהר כי הגר"ד לנדו שהכריע להצביע עבור ישראל פרוש 'עליו נאמר ואליו תשמעון' • עוד חתמה על המכתב גם הרבנית קוק שאלפי נשים נשמעות לקולה
שלמה בן חיים
י"ג אדר א' התשפ"ד / 22.02.2024 13:43

מועמדם של גדולי ישראל וצדיקי הדור לראשות העיר אלעד, הרב ישראל פרוש, ממשיך לצבור תמיכה חוצת מגזרים ועדות.

זאת עם פרסום מכתב נדיר של ראש ישיבת גרודנא, פוסק הדור הגר”י זילברשטיין, כשאליהם הצטרף באופן נדיר המקובל הצדיק רבי דב קוק מטבריה.

במכתב שכתב ראש ישיבת גרודנא הגר”צ דרבקין שליט”א, נכתב בין השאר כי “זכה דורנו שרבנו מרן הגר”ד לנדו שליט”א נושא את משא הדור ועולם התורה, וכפי שהעיד, אחר שבדק את כל העניין הכריע מרן שליט”א שלמען עתיד העיר וצביונה הרוחני מן ההכרח לתמוך ולהצביע לראשות העיר עבור המועמד הרב ישראל פרוש הי”ו, שכבר הוכיח בכלל פעולותיו בעיר שהגביר פעלים לתורה ולתעודה ונשתפר הרבה המצב הרוחני שם”.

בהמשך נכתב כי בעקבות הדברים “חובה גמורה לפעול ולהפעיל למען ריבוי כבוד שמים”.

למכתב זה הצטרף פוסק הדור הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט”א, שהוסיף כי על קיום דברי מרן הגר”ד לנדו נאמר “ואליו תשמעון”.

לאחר פרסום המכתב, ביקש הצדיק המקובל הגאון רבי דב קוק שליט”א לצרף את חתימתו האישית, כשהוא אף מוסיף בכתב ידו “בתוספת ברכת הצלחה”.

אל התמיכה החשובה והדרמטית, שמשפיעה על תושבים רבים בעיר אלעד הנשמעים לדבריו של הצדיק מטבריה, הצטרפה גם רעייתו, הרבנית קוק תליט”א, שכתבה כי היא מצטרפת מכל הלב והנשמה לקריאה הקדושה “לתמוך ברב ישראל פרוש שעושה כ”כ הרבה חסד בעיר. אנא עזרו לנו לעזור לעם ישראל”, כתבה הרבנית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות