הג’יהאד פרסם תיעוד: מטען חבלה הופעל מרחוק נגד רכב ישראלי • צפו

הג'יהאד האסלאמי בטול כרם לקח אחריות על הפיגוע ליד חומש - ופרסם תיעוד ממנו עולה: מטען החבלה הופעל מרחוק נגד חמישה יהודים שנסעו ברכב מחומש לשבי שומרון • ראש הישיבה: "לא יתכן מצב של שגרה בה מתיישבים יהודים נתונים לסכנת מטעני חבלה בנסיעתם"
חרדים 10
י"ג אדר א' התשפ"ד / 21.02.2024 22:07

הג’יהאד האסלאמי בטול כרם פרסם הערב (רביעי) תיעוד של פיגוע המטען שבוצע ליד חומש כלפי רכב שהיה בדרכו לשבי שומרון.

מהתיעוד עולה כי מדובר במטען חבלה שהופעל מרחוק.

ברכב שהו 5 נוסעים, בהם אביה אנטמן שהיה גם ברכב בפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן הי”ד – וניצל בנס מפיגוע זו הפעם השנייה.

אנטמן סיפר לאחר הפיגוע:  “ירדנו עכשיו מחומש וזרקו עלינו מטען, כל החלונות שלנו מנופצים ויצאנו בנס. אם זה היה מושלך דרך אחד החלונות היינו גמורים”.

בעקבות הפיגוע תלמידי ישיבת חומש העתיקו אתמול את בית המדרש שלהם לצומת בורקה, הממוקם בדרך בין חומש לשבי שומרון ולמדו במקום.

בישיבה דורשים לעשות כל מה שצריך על מנת להשיב את הביטחון ליהודים בצפון השומרון.

ראש ישיבת חומש הרב אלישמע כהן אמר:  “לא יתכן מצב של שגרה בה מתיישבים יהודים נתונים לסכנת מטעני חבלה בנסיעתם ועולם כמנהגו נוהג”.

פעיל הימין אלישע ירד הגיב על התיעוד של פיצוץ המטען: “גדודי אלקודס של הג’יהאד האסלאמי בטול כרם לקחו הערב אחריות על פיגוע המטען שהתרחש  בירידה מחומש.

“לפני כשבועיים פתח צה”ל את המחסום בצומת באזריה בה מתחבר הכביש הראשי מטול כרם ומחנה הטרור נור א-שמס – לכביש 60, המחבר בין חומש לשבי שומרון – ואיפשר למחבלים לנוע בחופשיות.

“אם תהיתם, המחסום עדיין פתוח לרווחה גם ברגעים אלו. אם חלילה עוד יהודי יפגע מההפקרות הזאת, הדם יהיה על הידיים של מח”ט שומרון ואלוף הפיקוד שלמרות אזהרותיהם של ראש המועצה והתושבים מסרבים להשיב את המחסום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות