בן כספית: “ביבי גם אוכל טרף, גם מנסה להתחנף לחרדים, גם משקר”

במהלך ראיון שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו לעיתונאי עמית סגל מחדשות 2 הוא הכחיש שאכל אוכל לא כשר בפגישתו עם שלדון אדלסון: "גם באירועים פרטיים אני לא אוכל מאכלים לא כשרים" • אבל העיתונאי בן כספית מ'מעריב השבוע' לא קונה: "יכול להיות שהוא לא שילם מעולם על אוכל לא כשר. אבל אכל? זלל שרצים מכל המינים והסוגים"
יוני גרין
י"א תשרי התשע"ה / 05.10.2014 15:19

במהלך ראיון שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו לעיתונאי עמית סגל מחדשות 2 הוא טען, בתגובה על ההתקפות נגדו, כי לא אכל אוכל לא כשר במהלך הפגישה שקיים עם המיליארדר שלדון אדלסון במסעדה במנהטן.

“אני מקפיד לא רק בבית ראש הממשלה ובאירועים פומביים, ציבוריים, גם באירועים פרטיים אני לא אוכל מאכלים לא כשרים. יש לי גם שני משגיחי כשרות לפחות, צמודים אליי”, אמר – כשהוא מתכוון לשני בניו יאיר ואבנר, ולאחר מכן הזכיר גם את רעייתו שרה.

“אנחנו שומרים על זה ואני שומר על זה וככה אני נוהג ואני חושב שזה נכון לעשות – גם כראש ממשלת ישראל. אבל מעבר לזה, ככה אנחנו נוהגים כמשפחה יהודית”.

בהמשך התלונן נתניהו: “נכנסים אצלי לפגישות, לצלחת, כבר היו אצלי באיזה נייר טואלט משתמשים. יש לי פתרון בשביל זה – בסוף נשים כאן מצלמות של ריאליטי ונפתור את הבעיה לכולם”.

אולם, מי שאינו קונה את ההכחשה של נתניהו הוא עיתונאי ‘מעריב השבוע’, בן כספית, שכתב בדף הפייסבוק שלו:

“יום הכיפורים הביא לנו שלושה שקרנים.

הראשון, כמעט כבכל שנה, ראש אמ”ן לשעבר אלי זעירא. עוד לא גמר לשטוח את משנתו השטוחה (“אף אחד באמ”ן לא התריע על מלחמה”) וכבר פורסמו מסמכים ועדויות חסויים שמוכיחים שלא היו דברים מעולם. שתוק כבר, זעירא.

השני, הרב נוכל יאשיהו פינטו. לא, הוא לא נתן שוחד. רק חתם על עיסקת טיעון בה הוא מודה בנתינת שוחד, ועכשיו מנסה לשכנע שנתן שוחד לעוד קצין בכיר (ברכה). נותן שוחד סידרתי.

“תקעו בגופנו סכינים”, מקשקש עלוב הנפש הזה, והיועץ המשפטי מקבל את עיסקת הטיעון ומוותר על ההזדמנות להעביר את החצר המשחיתה והמושחתת של פינטו דרך בית המשפט.

השלישי? אותו אתם כבר מכירים. נתניהו: “לא אכלתי לא כשר מעולם”. מצחיק מאוד. האיש שקרן (תבע אותי, ביבי). יכול להיות שהוא לא שילם מעולם על אוכל לא כשר. מאוד יכול להיות. אבל אכל? זלל. רק ביממה האחרונה התקשרו אלי חמישה אנשים שהיו שם, בתקופות שונות, בעידנים שונים, כשביבי זלל שרצים מכל המינים והסוגים.

אגב, זה ממש לא מפריע לי. זכותו. גם כראש ממשלה. צריך להפריד את הדת מהמדינה. אבל לפחות שיגיד אמת. אריאל שרון אמר לחרדים: אני לא אוכל כשר, כזה אני, זה המצב. החרדים הבינו וקיבלו. ביבי, כרגיל, קורץ. גם אוכל טרף, גם מנסה להתחנף לחרדים, גם משקר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות