מדליף סדרתי? זה ראש מטה השר שנחשד בהברחת פתקים מהקבינט

ראש המטה של השר לביטחון לאומי יצא ונכנס עם פתקים במהלך ישיבת הקבינט שעסקה בהטלת מגבלות על מתפללים מוסלמים בחודש הרמדאן • מזכיר הממשלה יוסי פוקס התעמת איתו • לשכת בן גביר: "ראש מטה השר יצא בתחילת הדיון כדי לבדוק נתונים שעלו על ידי גורמי ביטחון"
חרדים 10
י"ב אדר א' התשפ"ד / 21.02.2024 01:35

עימות חריף פרץ בין מזכיר הממשלה, יוסי פוקס, לבין ראש מטה השר לביטחון לאומי, חנמאל דורפמן, במהלך דיון מסווג בראשות ראש הממשלה, שעסק בהטלת מגבלות על מתפללים מוסלמים בחודש רמדאן.

כזה עוד לא היה: התוכנית של שמואל גרינברג בבית שמש נחשפת

לפי דווח של סולימאן מסוודה הערב (שלישי) ב’כאן חדשות’, מזכיר הממשלה חשד כי דורפמן מדליף מהדיון פתקים ומידע, לאחר שהנוכחים הבחינו כי דורפמן נכנס ויוצא כמה פעמים, כשברשותו פתקים שקיבל מהשר בן גביר.

באחת הפעמים שדורפמן יצא מהישיבה, רדף אחריו מזכיר הממשלה והתעמת איתו מחוץ לישיבה. פוקס אמר לראש המטה של בן גביר, כי מדובר בדיון ביטחוני רגיש ומסווג וכי אסור להוציא פתקים מהישיבה.

דורפמן הכחיש וטען כי הוא לא מדליף ושפוקס מוזמן לבדוק אותו.

ממשרד ראש הממשלה, מטעם מזכיר הממשלה, נמסר כי אינם רוצים להתייחס לידיעה.

מטעם לשכת השר לביטחון לאומי, נמסר בתגובה: “לבקשת השר לביטחון לאומי, ראש מטה השר יצא בתחילת הדיון כדי לבדוק נתונים שעלו על ידי גורמי ביטחון. מעניין לציין כי יועצי השרים האחרים ויועצי ראש הממשלה יצאו ונכנסו מהחדר ללא הפסקה ובלי סיבה ממשית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות