משה אבוטבול חתם עם הליכוד – וכך חיזק את המועמד שמואל גרינברג

משה אבוטבול, מועמד ש"ס לראשות בית שמש, חתם על הסכם עם הליכוד • מטה בלוך: "פחות מ-5% ממצביעי הליכוד הודיעו שיצביעו לאבוטבול" • מטה גרינברג: "ממש הגדלה ׳דרמטית׳ של מאגר הבוחרים. בינתיים, אנחנו ממשיכים לסחוף תושבים מכל המגזרים ומכל השכונות"
חרדים 10
י"א אדר א' התשפ"ד / 20.02.2024 20:56

סגן שר החקלאות, ח”כ משה אבוטבול, מועמד מפלגת ש”ס לראשות העיר בית שמש חתם היום (שלישי) על הסכם עם סניף הליכוד המקומי – שהודיע על תמיכה במועמדתו.

גורמים מקורבים למטה מועמד ‘דגל’ הגיבו, כי משמעות ההסכם בין אבוטבול לליכוד הוא שראש העיר עליזה בלוך הפסידה מאות קולות – מה שיציב את שמוליק גרינברג כמועמד שינצח כבר בסיבוב הראשון.

לדבריהם, הבייס של גרינברג עומד סביב ה-40% עם דגל התורה, שלומי אמונים, בעלזא וקבוצות נוספות מכלל הקהלים. בלוך הייתה מתחרה קשה, אך כעת הליכוד הפכו את ההתמודדות לקלה יותר עם תמיכתם באבוטבול, שהבייס שלו עמד עד כה על 20% – וכעת התחזק במעט על חשבון בלוך.

ממטה ראש העיר עליזה בלוך נמסר בתגובה על ההסכם שחתם אבוטבול: “על פי נתוני סקר דיירקט פולס, פחות מ-5% ממצביעי הליכוד הודיעו כי יצביעו למשה אבוטבול במידה וסניף הליכוד בבית שמש יתמוך במועמד חרדי, ולמעשה כ-75% ממצביעי הליכוד הצהירו כי בכל מצב יצביעו עליזה בלוך.

ראש העיר עליזה בלוך מסתובבת בחודשים האחרונים ברחבי בית שמש וזוכה לתמיכה מרגשת של תושבי העיר מכל העדות, הקהילות והמגזרים. תושבי העיר יודעים להעריך את העבודה המאומצת שנעשתה כאן בחמש השנים האחרונות ורוצים שבית שמש תמשיך להתפתח ולהתקדם בכל התחומים והמישורים.

ההסכם שנחתם בין סניף הליכוד בבית שמש לבין משה אבוטבול הוא הסכם פוליטי-ציני חסר משמעות, כיון שתושבי בית שמש כולם, ובכללם גם מצביעי הליכוד, יודעים היטב כיצד נראתה העיר בעשור הקודם וכיצד היא משגשגת בחמש השנים האחרונות בתקופת כהונתה. אף אחד לא רוצה שבית שמש תחזור אחורה.

בשורה התחתונה, ההסכם לא משנה את העובדה שבלוך עומדת לנצח כבר בסיבוב הראשון, אלא רק מחדד בפני התושבים את הבחירה בין הנהגה שדואגת לכלל תושבי העיר, לבין הנהגה שמעדיפה את האינטרס האישי על פני טובת הציבור”.

ממטה הקמפיין של המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג, נמסר בתגובה לחתימת ההסכם: “לא הופתענו מההסכם מכיוון שאנשי שס מספרים כבר כמה שבועות, שוב ושוב, שהם סגורים עם הליכוד. נברך את שס על ההגדלה ׳הדרמטית׳ של מאגר הבוחרים בזכות הסכם נוסף עם אותה מפלגת הליכוד.

“בינתיים, אנחנו ממשיכים לסחוף תושבים מכל המגזרים ומכל השכונות שמצטרפים לתמיכה בגרינברג בימים האחרונים, לצד בסיס של כ-40% תמיכה מקרב ציבור דגל התורה ו׳כח׳ – ומבטיחים את הניצחון הגדול ב-27 לחודש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות