רון קובי מנסה לחזור: טבריה כוסתה עם תמונות הצדיק רבי דב קוק

דריכות גדולה בעיר טבריה על רקע ניסיונו של רון קובי לשוב לשלטון •  בקדנציה הקודמת גזרו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל ורבי דב קוק מפלה לרון קובי - והוא אכן נפל • בימים אלו  טבריה מכוסה במודעות ובפעילים בקריאה לפעול למען 'כבודו של הצדיק' ולחזק את הנציגות שתציית לדעת תורה
חרדים 10
י"א אדר א' התשפ"ד / 20.02.2024 20:27

דריכות גדולה בטבריה לקראת הבחירות בשבוע הבא, זאת על רקע נסיון נוסף של  רון קובי לכבוש את ראשות העירייה פעם נוספת.

בבחירות הקודמות כבש רון קובי את ראשות העיר ופתח במסע תוקפני נגד הציבור החרדי ונגד רבי דב קוק, המפאר את עיר הקודש טבריה.

לאחר תקופה מאוד קשה בה התנכל רון קובי לשומרי המצוות בטבריה ורמס כל דבר שבקדושה, התאגדו יחד הגר”ח קנייבסקי זצ”ל ורבי דב קוק שיבלחט”א בתפילה וזעקה, וגזרו על רון קובי מפלה גדולה.

ואכן כך היה: קובי נקלע לפלונטר בניהול העירייה ומשרד הפנים נאלץ, באופן חריג ונדיר מאוד, ליטול ממנו את ראשות העיר ולמנות ועדה קרואה לעיר, אשר בראשה הועמד בועז יוסף – שקיבל לידיו את ניהול העיר עד שיבחר ראש עיר חדש.

לאור מה שהתרחש בקדנציה הקודמת, הציבור החרדי בטבריה התאגד תחת הוראתו של רבי דב קוק, הנחשב למזוזה ולמגן של העיר, והוקמה מפלגה בשם ‘מאמינים בטבריה’ כאשר כל הקהילות והעדות בעיר מקבלות ייצוג במפלגה – ועל פתק ההצבעה רשום “בדרכו של הצדיק רבי דב קוק שליט”א”.

המפלגה רצה למועצה ותומכת במועמד לראשות העיר יוסף נבעה.

חוצות העיר טבריה מכוסות בפלקטי ענק עם תמונתו של הרב, תחת הכיתוב “בדרכו של הצדיק”, כאשר בכל פינה ניתן לראות מאות פעילים עובדים ללא מנוחה למען כבוד התורה, בכדי שלא יהיה חלילה צער לצדיק.

בטבריה מספרים: “רכבים רבים בעיר מכוסים בשלטים ‘משמחים את הצדיק’ והפעילים עם אש בעיניים, ספרדים לצד אשכנזים, חרדים לצד דתיים ואף מסורתיים,  כאשר כולם אומרים פה אחד ‘לא ניתן לפגוע בצדיק ששומר על העיר שלנו'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות