סמוטריץ: חטופים? לא הכי חשוב. יש להשמיד את חמאס

שר האוצר בראיון: "אנחנו מפרקים לחמאס את הצורה" • כשנשאל על חשיבות החזרת החטופים, ענה: "למה לעשות תחרות? מה זה חשוב עכשיו? אמירות 'בכל מחיר' זו בעיה" • האם ישראל יודעת היכן סינוואר?: "אנחנו יודעים, בסדר? אנחנו נגיע אליו. נחסל אותו. את מוחמד דף. נחסל אחרים"
חרדים 10
י"א אדר א' התשפ"ד / 20.02.2024 18:55

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ התייחס הערב (שלישי), בראיון לרן בנימיני ויגאל גואטה ברשת ב’, למגעים לעסקה לשחרור החטופים משבי החמאס.

כשנשאל האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב – השיב השר סמוטריץ’: “לא, זה לא הדבר הכי חשוב. למה לעשות תחרות? מה זה חשוב עכשיו? צריך להשמיד את חמאס. זה חשוב מאוד, אבל גם אתה מבין שאמירות ‘בכל מחיר’ זו בעיה. צריך להחזיר את החטופים, צריך להפעיל לחץ על חמאס”.

הוא הוסיף: “אני לא מבין את האמירה של מדינה שלא הולכת לשום מקום. הכל התחיל באסון נורא, אבל גילינו בעצמנו כוחות שיש בנו והתאחדנו. ואנחנו, סלחו לי על הביטוי, מפרקים לחמאס את הצורה, עושים את זה בנחישות ומנצחים”.

סמוטריץ’ התייחס בריאיון גם להערכות לגבי מקום הימצאו של מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר: “ברגע שהוא יבין שהוא צריך לחיות בתודעה של ייאוש הוא יישבר.

השר נשאל גם האם אנחנו יודעים אם הוא סינוואר בחיים – והשיב: “אנחנו יודעים, בסדר? אנחנו נגיע אליו. נחסל אותו, נחסל את דף, נחסל אחרים. המלחמה לא תיגמר עד שהחבורה הנוראה הזאת לא תישאר בחיים. הצבא משקיע בזה המון. סינוואר במצוקה מאוד גדולה”.

בהמשך פרסם סמוטריץ’ ציוץ ברשת הטוויטר בו כתב: “נשאלתי בראיון האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב לפני השמדת חמאס והניצחון במלחמה. תשובתי ברורה: רק על ידי השמדת החמאס והניצחון במלחמה נחזיר את כל החטופים. מי שקורא לעסקה בכל מחיר, יביא לתבוסת ישראל במלחמה וגם ירחיק את הסיכוי להחזיר את החטופים הביתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות