פוגל נגד גדי איזנקוט: “מה אתה עושה שם? קום, תגיד שאתה עוזב”

ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית תקף את השר גדי איזנקוט, בגלל מכתב האזהרה ששיגר לקבינט המלחמה: "אם אתה נמצא בקבינט שלא עושה שום דבר, קום ותגיד שאתה עוזב"
חרדים 10
י"א אדר א' התשפ"ד / 20.02.2024 18:40

ח”כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית תקף את השר גדי איזנקוט, בעקבות מכתב האזהרה ששיגר לקבינט המלחמה.

בראיון לערוץ הכנסת אמר פוגל: “אם אתה נמצא בקבינט שלא עושה שום דבר, קום ותגיד שאתה עוזב. מה שהוא מנסה לעשות זה לגרור אותנו לדבר על דברים שלא נכון לדבר עליהם עכשיו”.

הוא הוסיף: “בשירות הצבאי שלי כשחשבתי שיש מקום שלא ראוי שאני אהיה בו – שמתי את המפתחות. אני מצפה מאחד כמו גדי איזנקוט, שמתהדר בדרגות של רב-אלוף, אחד שהיה רמטכ”ל, אם אתה נמצא בקבינט שלא עושה שום דבר ולא מביא שום תוצאות, מה אתה עושה שם? קום, תגיד שאתה עוזב, שלא מתאים לך להיות במקום כזה”.

בחדשות 12 דווח אמש, כי במכתב ששלח השר גדי איזנקוט לחברי קבינט המלחמה תחת הכותרת “היעדר קבלת החלטות קובעות במלחמה” – כתב איזנקוט: “לאחר יותר מ-4 חודשי מלחמה, ראוי לבצע הערכת הישגים ובחינת כיוונים להמשך. בראייתי, לאור הימנעות מקבלת החלטות קובעות ומשמעותיות, ניכר קושי הולך וגובר בהשגת מטרות המלחמה. המתאר האסטרטגי של המלחמה נתקע, ומאיים הלכה למעשה על השגת מטרות המלחמה, ויתרה מכך, על מצבה האסטרטגי של מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות