נדיר • הגאון רבי יהודה עדס במכתב מיוחד על אלעד: להצביע לישראל פרוש

הגאון רבי יהודה עדס, ראש ישיבת קול יעקב, כתב מכתב הפונה לתלמידיו בני עדות המזרח ומורה להם באופן נחרץ: להצביע אך ורק עבור רשימת דגל התורה באלעד ואך ורק עבור המועמד ישראל פרוש
חרדים 10
י"א אדר א' התשפ"ד / 20.02.2024 11:04

ראש ישיבת קול יעקב, הגאון רבי יהודה עדס, כתב מכתב אישי ונדיר לתלמידיו ושומעי לקחו על העיר אלעד, שם מתקיימים בחירות סוערות במיוחד.

כזכור, מרן הגר”ד לנדו הורה כי למען האידישקייט של העיר חייבים לפעול בכל הכח לבחירתו של ישראל פרוש לראשות העיר.

כעת, לאור הוראתו,  הגאון רבי יהודה עדס כתב מכתב הפונה לתלמידיו בני עדות המזרח ומורה להם באופן נחרץ להצביע אך ורק עבור רשימת דגל התורה באלעד ואך ורק עבור המועמד ישראל פרוש לראשות העיר: “כי יש בזה חיזוק גדול לתורה ולמצוות ולקידוש שם שמים, ושמירת צביונה הרוחני של העיר אלעד”.

המכתב המלא:

לידידי ובני ישיבתנו הקדושה, תושבי אלעד ד’ עליהם יחיו

החיים והשלום עליכם ועל כל הנלווים אליכם

בהיות שבבחירות אלו עומד על כף המאזנים הרבה עניינים של חיזוק הדת והעמדת הדת על תילה בעיר אלעד, בוודאי חיוב על כל אחד ואחד, וגם זכות גדולה מאוד להצביע בבחירות אך ורק עבור רשימת דגל התורה שסימנה דגל ועבור מועמדם לראשות העיר הרב ישראל פרוש הי”ו.

ידוע לכל כי חברי רשימת דגל התורה בראשות סגן ראש העיר הרב אברהם שטרן הי”ו ונציגנו החשוב הרב משה ברדוגו הי”ו, יחד עם מועמדם לראשות העיר חרב ישראל פרוש הי”ו עומדים על משמרת הקודש ופועלים כל השנים במסירות עצומה לצורכי הכלל והפרט, לטובת כל בני התורה ואברכי הכוללים, וכל מי שמצביע עבורם הרי הוא מכריז בזה שהשם הוא האלוקים, ומשה אמת ותורתו אמת.

וגם יש חיוב על כאו”א לפעול ולהשפיע כפי יכולתו על אותם הצריכים השפעה עבור זה, להצביע אותיות דגל והרב ישראל פרוש הי”ו, כי יש בזה חיזוק גדול לתורה ולמצוות ולקידוש שם שמים, ושמירת צביונה הרוחני של העיר אלעד, וכבר אמרו חז”ל שכל ישראל ערבים זה לזה.

ויה”ר שנזכה שיתקדש שם שמים.

לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות