“זהו רצונו של מלך מלכי המלכים” • עשרות רבני קהילות בב”ב: “להצביע דגל”

בסיום כינוס רבני הקהילות במעונו של הגר"י זילברשטיין חתמו הרבנים על 'קול קורא' מיוחד למען הבחירות ▪︎ "חובה להצביע לדגל התורה ולהביא מצביעים נוספים"
חרדים 10
י"א אדר א' התשפ"ד / 20.02.2024 00:43

לאחר כינוס רבני הקהילות במעונו של הגר”י זילברשטיין, חתמו עשרות רבני קהילות בעיר בני ברק על מכתב מיוחד, בו מפרטים הרבנים בפני חברי הקהילות בעיר על החובה המוחלטת להצביע אך ורק לרשימת ‘דגל התורה’ שסימנה “דגל”.

הרבנים מציינים כי זוהי הוראתו של מרן הגר”ד לנדו וחובה עלינו לציית לדעת תורה ולהכריז “משה אמת ותורתו אמת”.

בנוסף על חובתו האישית של כל אחד להצביע, מציינים הרבנים במכתבם, כי על כל אחד מוטלת החובה להביא עימו מצביעים נוספים, ורבני הקהילות צריכים לעמוד בבתי הכנסיות ובתי המדרשות ולעורר את הציבור להצביע ולהביא מצביעים נוספים.

המכתב המלא:

לקראת הבחירות הקרבות כאן בבני ברק, התכנסו בליל ה’ אדר א’ ראשי הקהילות בעיר הקודש בני ברק, לכינוס חירום וזעקה לנוכח המערכה הגורלית העומדת לפתחנו.

מכיון שהרבה גופי תורה תלויים בבחירות אלו, קוראים ראשי הקהילות לכל בני קהילתם ובני

משפחותיהם, וחוזרים על הדברים הפשוטים שהורו רבותינו גדולי הדור זיע”א ויבלחט”א, אשר מסרו נפשם להעמיד את עולם התורה בארה”ק בדרך התורה הק’, ודעתם כי ההצבעה בבחירות אינה רשות כי אם חובה, ועל כל אחד להצביע הוא ומשפחתו אך ורק עבור רשימת דגל התורה שסימנה “דגל”, ללא יוצא מן הכלל, וגם להוסיף עוד מצביעים לרשימה הזו, כי זהו רצונו של מלך מלכי המלכים, והוא כבוד שמים והכרזה שמשה אמת ותורתו אמת.

פשוט הדבר כי חלילה להשתמט מחובת ההצבעה, ובטוחים אנו כי כל חברי הקהילות הקדושות, יזכו להיות מקדשי שם שמים בהצבעתם ובפעולתם עבור ריבוי מצביעים לדגל התורה, ולהביא ביום הבחירות עוד ועוד אנשים להשתתף ולהצביע עבור רשימת דגל התורה שסימנה ‘דגל’ להרמת קרנה של תורה,

וזכות עצומה זו של קידוש שם שמים, תעמוד לכולם שיזכו להצלחה מרובה בלימודם, ויזכו לרוות רב נחת דקדושה מכל יוצאי חלציהם לאורך ימים ושנים טובות, ולחיים טובים ומאושרים.

קוראים אנו לכל רבני הקהילות די בכל אתר ואתר לשאת דברים בשבת הקרובה ובימים הנותרים, אודות זכות גדולה וחובה זו. וכפי שכתב רבן של ישראל מרן הגר”ד לנדו שליט”א במכתבו לכינוס, כי על ידי ההצבעה בבחירות אלו בבני ברק עבור “דגל התורה” מבוסס כל קיום ושמירת התורה והיהדות בעירנו, ובשמירת צביון העיר בני ברק.

ועננו בורא עולם במידת הרחמים בוחר בעמו ישראל להודיע גדלו והדרת כבודו שומע תפילה שמור והצל שנה זו מכל דבר רע ומכל מיני פורענויות ועשה לה תקווה ואחרית שלום – קומה בעזרת ישראל ופדה כנאומך יהודה וישראל.

לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות