העסקן הבעלזאי מאשים: “עמדנו כמו עניים בפתח – הם גלגלו אותנו מאחד לשני”

הרב אליקים שטארק, מהעסקנים הבולטים בחסידות בעלזא, תיאר את תוצאות הבחירות האחרונות כ'אסון', סיפר על הקשיים במהלך הקדנציה האחרונה - והכריז: הפעם הציבור החסידי חייב להגדיל את כוחה של אגודת ישראל בירושלים
חרדים 10
י' אדר א' התשפ"ד / 18.02.2024 23:09

הרב אליקים שטארק, מעסקניה הבולטים של חסידות בעלזא, ומקורבו של הרה”צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו של האדמו”ר מבעלזא, נאם ביום חמישי האחרון בכנס הגיבוש וההיערכות של ראשי הקהילות של אגודת ישראל שהתקיים בירושלים.

בתיעוד שהגיע לידי חרדים 10, נראה הרב שטארק מציין בדבריו כי ידוע שבירושלים ישנו את הריכוז החסידי הגדול ביותר מזה עשרות שנים. לדבריו, מה שקרה בבחירות האחרונות בירושלים “זה אסון של ממש”.

הרב שטארק מתאר מצבים רבים בהם כשהיה זקוק לעזרה בשלל נושאים, הוא נשלח ממפלגה למפלגה בזלזול מחפיר. “שלחו אותנו להיעזר במפלגת ש”ס, בש”ס שלחו אותנו לנציגי דגל התורה, וכך כל אחד גלגל אותנו למקום אחר, ללא יכולת לעזור, לשנות ולהשפיע”.

הוא הוסיף: “אנחנו יושבים כאן כעת כלל ראשי הקהילות וחשוב שכולנו נדע את המצב – שאם לא נתארגן כראוי ועם כל הכוח הנדרש, לא נוכל להשפיע ולשנות את המצב שמחייב שינוי בהקדם”.

הוא יצא בקריאה לכלל הציבור החסידי בירושלים, הפועל באחדות בין הסיעות השונות, להתגייס ולהביא אל הקלפיות את המספר המקסימלי, כדי להגדיל את הכוח של אגודת ישראל בירושלים בקדנציה הקרובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות