הרצוג חשף ‘תורת חמאס’ להשמדת יהודים: “הנאצים? מגדלור חשוב וראוי”

נשיא המדינה חשף בוועידת הביטחון במינכן: הספר 'קץ היהודים' - התורה להשמדת העם היהודי שחוברה על ידי מייסד ארגון הטרור חמאס - אותר בבית בשכונת אל-פורקן בעזה
אריה ריבקינד
ח' אדר א' התשפ"ד / 17.02.2024 21:15

נשיא המדינה יצחק הרצוג חשף הערב (מוצאי שבת) בשיחה עם הפרשן הבכיר דיוויד איגנטיוס על במת ועידת הביטחון של מינכן את הספר ‘קץ היהודים’, התורה להשמדת העם היהודי שחוברה על ידי אחד ממייסדי ארגון הטרור חמאס מחמוד א-זהאר ולשעבר שר החוץ של הרשות הפלסטינית.

הספר מוכיח שוב את האידיאולוגיה האנטישמית של ארגון הטרור חמאס אשר בליבתה שנאת יהודים וקריאה להשמדתם – קריאה אשר תורגמה למתקפת הטרור המפלצתית של ה-7 באוקטובר וכן לפעולות הרצחניות של חמאס לכל אורך ימי המלחמה.

הספר אותר ונאסף על ידי כוחות הביטחון במהלך פעילותם באזור אל פורקן בעזה, ומתאר את שנאת היהודים המוצדקת, לטענתו, לאורך ההיסטוריה.

כך, למשל, א-זהאר מציין בספרו כי בעוד שמשפחת העמים ומנהיגיה הגדירו את הנאצים אשר פעלו להשמדת העם היהודי כמי שביצעו פשעים נגד האנושות, הרי שהנאצים הם למעשה מגדלור חשוב וראוי עבור רבים ברחבי העולם.

פרקיו של הספר מתמקדים בשנאת העם היהודי ומצדיקים את רדיפת ורציחת היהודים לאורך ההיסטוריה; בהם כאלה שכותרתם “השנאה הבוערת של העולם ליהודים”, ו”סיבות לגרש את היהודים”.

לדברי הנשיא, הספר ‘קץ היהודים’ מהווה הוכחה נוספת לשנאה התהומית, שמטרתה המוצהרת היא מחיקת העם היהודי מעל פני האדמה; שנאה המשתקפת יותר מכל במעשיו הרצחניים של ארגון הטרור חמאס.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות