יו”ר ההסתדרות: שנתניהו יתפטר • הליכוד: מביש, פוליטיקה קטנה

ארנון בר דוד התראיין ב'שבתרבות באר שבע' האשים את ראש הממשלה בטבח האכזרי - ואיים: ההסתדרות תצטרף למחאות נגד הממשלה • הליכוד: מביש שבעיצומה של מלחמה זו, כשכל העם משווע לאחדות, בחר יו"ר ההסתדרות לעסוק בפוליטיקה קטנה שמפלגת את העם
חרדים 10
ח' אדר א' התשפ"ד / 17.02.2024 20:33

יו”ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, קרא היום (שבת) באירוע ‘שבתרבות בבאר שבע’ לקיום בחירות עוד השנה – ואמר כי במקום ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא כבר היה מתפטר על רקע טבח 7 באוקטובר.

“שייקח אחריות. חייבים לעשות ריסטארט למדינת ישראל”, קבע.

לטענת בר דוד, על הפוליטיקאים לקבוע תאריך מוסכם לבחירות, עד חודש דצמבר הקרוב. “120 איש יושבים בכנסת ולא מייצרים עבורנו כמעט שום דבר ושום כלום. אם זה היה תלוי בי – הייתי אומר בחירות עכשיו. אבל אני לא מתעסק בסיסמאות ובכותרות, יש מלחמה ואף אחד לא יודע עוד מה יהיה בצפון, אז צריך לתת זמן וללכת לבחירות בסוף השנה. יש מצב שזה לא יקרה, כי אף אחד לא רוצה היום בחירות בגלל המצב הפוליטי. לכן ייתכן שיצטרכו לצאת לרחובות. אני מקווה שלא נגיע לגל מחאה כזה”.

יו”ר ההסתדרות תקף בריאיון בחריפות את נתניהו, ואמר כי לדעתו בעוד כשנה יהיה למדינת ישראל ראש ממשלה חדש. הוא הבטיח שההסתדרות תצטרף למחאות ולהפגנות נגד הממשלה בדרישה “להחליף את הממשלה שהמיטה אסון על ישראל”.

“עברנו את השנה הכי נוראית בתולדות מדינת ישראל”, אמר בר דוד, וייחס זאת לקיטוב במהלך המהפכה המשפטית. “מישהו הפך אותנו לאויבים ושיסה מגזר במגזר, והכתובת הייתה על הקיר. התעסקנו בטפל במקום באויבינו ובהתעצמותם. ראש הממשלה לקח אותנו לקצה”.

מהליכוד נמסר בתגובה: “בזמן מלחמות ישראל חברי ההסתדרות תמיד נרתמו יחד עם הממשלה למען העובדים והנפגעים. מביש שבעיצומה של מלחמה זו, כשכל העם משווע לאחדות, בחר יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לעסוק בפוליטיקה קטנה שמפלגת את העם ומחלישה את המאמץ המלחמתי”.

הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיב: “כשיו״ר ההסתדרות מאיים בהשבתה אם לא יוקדמו הבחירות – זה קשור לכך שהוא מקדם את בחירת אישתו הילה למועמדת לכנסת עם הבטחה לתפקיד שר?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות