במזג אוויר סוער: בן 4 נמצא משוטט בחריש, בת 3 נמצאה משוטטת בב”ב

אחד הפראמדיקים של מד"א סיפר על הילד בחריש: "הילד התהלך ברחוב כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם" • הוריו אותרו כעבור מספר שעות, המשטרה פתחה בחקירה • ילדה כבת 3 אותרה ברחוב שלמה בן יוסף בבני ברק כשהיא משוטטת לבדה בגשם, ובגדיה רטובים - והועברה לידי המשטרה
חיים טוויל
ח' אדר א' התשפ"ד / 17.02.2024 19:35

שני ילדים, בני ארבע ושלוש, נמצאו היום (שבת) משוטטים בחריש ובבני ברק במזג האוויר הסוער.

הילד בן הארבע אותר ברחוב התאנה בידי עובר אורח כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם. הילד פונה לבית החולים הלל יפה, כשמצבו יציב. כוחות מד”א איתרו את הוריו, לאחר כמה שעות, והם נחקרו בתחנת המשטרה עירון שממשיכה לחקור את המקרה.

פראמדיק מד”א איל דרורי וחובש רפואת חירום במד”א רפאל בוהדנה סיפרו על הילד שאותר בחריש: “הילד התהלך ברחוב כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ המחוממת, ייבשנו אותו וביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת לשלול מצב של היפותרמיה שיכולה הייתה להיות מסכנת חיים ולוודא שמצבו יציב. לשמחתנו הוא לא נזק לטיפול רפואי דחוף”.

על הניסיונות לאתר את ההורים סיפרו השניים: “הפעלנו את הסירנה ברחוב כדי לנסות ולמשוך את תשומת ליבם של בני משפחתו במידה והם מחפשים אותו ועצרנו ליד בית כנסת סמוך על מנת לנסות ולאתר אנשים שמכירים אותו, אבל השעה הייתה מוקדמת מאוד ובית הכנסת היה ריק, מכיוון שהתפילה עדיין לא התחילה. בהמשך הילד ניסה לכוון אותנו להגיע לגן ילדים שהוא כנראה לומד בו, אבל המקום גם היה סגור. הבנו שאי אפשר להשאיר אותו ככה ברחוב והחלטנו לפנות אותו לבית החולים שם הוא יהיה תחת השגחה עד שמשפחתו תאותר”.

דרורי קנה לילד אוכל, מכיוון שהיה רעב. “במהלך הנסיעה לבית החולים הצלחתי ליצור קשר ולתקשר עם הילד והבנתי שהוא רעב וצמא. עצרנו בתחנת דלק וקניתי לו במבה, חטיף שוקולד וקולה. מצבו היה יציב ולמרות הסיטאוציה שיכלה להסתיים בהיפותרמיה ופגיעה קשה הוא ביקש גם גלידה”.

האדם שמצא את הילד אמר ל’כאן חדשות’: “טיילתי עם הכלבים בחוץ, בשש בבוקר. הבחנתי פתאום בילד זוחל, לאחר מכן הוא נעמד והתחיל ללכת. הוא היה לבדו וראיתי שהוא ללא גרביים. ניגשתי ושאלתי אותו אם הכל בסדר והוא אמר לי שלא והתחיל לבכות. שאלתי אם אני יכול להתקרב והוא הנהן.

“הוא בקושי דיבר. חיבקתי אותו. זה היה קרוב לבית שלי והוא היה רטוב כולו אז קודם כל לקחתי אותו אליי כדי שיתייבש. אחרי זה יצאנו שוב החוצה כשהוא עטוף בשמיכה והתחלנו לנסות לאתר בסביבה מישהו שמחפש אותו, גם בבתי כנסת באזור. במקביל הזעקתי את המשטרה שהזמינה את מד”א”.

האדם שמצא את הילד סיפר כי הוא “לא הסכים להיכנס לבד לאמבולנס אז נכנסתי איתו. נסענו עם סירנות כי חשבנו שאולי ככה מישהו שמחפש אותו יישמע אבל זה לא קרה. בשלב מסוים החלטנו שעדיף להעביר אותו לבדיקות בבית חולים ולדאוג לו למשהו לאכול”.

דוברות מד”א עדכנה כי ילדה כבת 3 אותרה ברחוב שלמה בן יוסף בבני ברק כשהיא משוטטת לבדה בגשם, ובגדיה רטובים.

הדיווח על הילדה התקבל במוקד במרחב דן בשעה 12:47 “צוות אמבולנס מד”א שהגיע למקום איתר את הילדה כשבגדיה רטובים מהגשם, הכניס אותה לאמבולנס ולאחר בדיקות רפואיות, חימום וייבוש, הילדה הועברה לטיפול המשטרה כשמצבה יציב”.

פרמדיק מד”א משה אליאס סיפר: “אזרחים שראו את ילדה עומדת ברחוב כשהיא בוכה והבגדים שלה רטובים. הכנסנו אותה לאמבולנס המחומם, ייבשנו אותה וביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות – כדי לשלול מצב של היפותרמיה שיכולה הייתה להיות מסוכנת, ולוודא שמצבה יציב. לשמחתנו היא לא נזקקה לטיפול רפואי והעברנו אותה לשוטרים שהגיעו למקום ופועלים לאתר את בני משפחתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות