אישום: מתנדב המשטרה חנק, נשך, תקף והכה באגרופים מתלוננים

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד מתנדב המשטרה לשעבר מוניר ברייטרסאס • תקף באלימות שני מתלוננים במהלך פעילות משטרתית בשני מקרים שונים
חיים טוויל
ו' אדר א' התשפ"ד / 15.02.2024 14:18

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי)  לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד מתנדב המשטרה לשעבר מוניר ברייטרסאס, שתקף שני מתלוננים, כאשר בין היתר נשך אחד מהם, במסגרת פעילות משטרתית.

כזה עוד לא היה: התוכנית של שמואל גרינברג בבית שמש נחשפת

על פי כתב האישום, שנחקר על ידי צוות ירושלים והוגש על ידי עו”ד רותם מלמוד דוד מהמחלקה לחקירות שוטרים, הנאשם תקף שני מתלוננים במהלך פעילות משטרתית בשני מקרים שונים.

באחד המקרים, בעת שהנאשם נתן דו”ח תנועה, אחד המתלוננים צילם את הנאשם ושאל למספרו האישי. בתגובה, לקח הנאשם בכוח את הטלפון מידיו, הכה אותו בפניו באגרוף והודיע לו על עיכובו.

במקרה אחר, הנאשם הבחין ברכב הנוסע בניגוד לכיוון התנועה. בזמן שהנאשם ומתנדב נוסף שהיה עמו טיפלו באירוע, צילם המתלונן השני את המתרחש. הנאשם ביקש מהמתלונן להתרחק ולהפסיק לצלם, דחף אותו בחוזקה והיכה עם אגרוף בפניו.

בתגובה, דחף המתלונן את הנאשם. אז המתלונן נעצר, ובעודו יושב אזוק בניידת המשטרה, הכניס הנאשם את ידו לתוך הניידת וחנק אותו.

כשיצא המתלונן מהניידת והתחנן כי הנאשם יניח לו, לפת הנאשם את גופו של המתלונן בעודו כבול בידיו, ונשך אותו בגבו בעוצמה רבה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם דימם המתלונן באפו ובשפתו ונגרמו לו סימני נשיכה וחבלות בגופו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפה סתם ותקיפה הגורמת חבלה ממשית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות