מקורבו של אריה דרעי פרש מהמרוץ באשדוד – ויתמוך באיש של ליברמן

ברק סרי, שהתמודד על ראשות עיריית אשדוד, חתם על הסכם רוטציה עם סגן ראש העיר ויו״ר סיעת ׳אשדוד יחד׳ שמעון כצנלסון על פי ההסכם, סרי ייבחר לראש העיר בשנה החמישית עד אז יכהן כמ״מ ראש העיר
אריה ריבקינד
ו' אדר א' התשפ"ד / 14.02.2024 22:59

ברק סרי, מקורבו של אריה דרעי שהתמודד על ראשות עיריית אשדוד, הכריז היום (רביעי)  על הסרת מועמדותו – ועל תמיכה בסגן ראש עיריית אשדוד, שמעון כצנלסון לראשות העיר, לאחר שהשניים חתמו על הסכם רוטציה.

מתי הבחירות לעירייה? היכן מבררים אם אני רשום בפנקס הבוחרים?

יו״ר סיעת ׳אשדוד יחד׳ באשדוד שמעון כצנלסון. מנהיג העולים מחבר העמים באשדוד, נחשב מקורבו ואיש מפלגתו של אביגדור ליברמן.

על פי ההסכם, סרי וכצנלסון ינהלו את העיר יחד, כאשר סרי יכהן כמ”מ ראש העיר. כעבור ארבע שנים, יפעל כצנלסון במועצת העיר לתמיכה בברק סרי לראשות העיר אשדוד למשך השנה החמישית בקדנציה.

האיחוד של השניים הוא קריאת תיגר נגד ראש העיר המכהן יחיאל לסרי, שנתמך על ידי המפלגות החרדיות האשכנזיות.

עם זאת, השניים ירוצו בנפרד למועצת העיר, כל אחד עם רשימתו: ברק סרי בראש סיעת ‘אשדוד מתקדמת’ וכצנלסון בראש רשימתו ‘אשדוד ביחד’.

על פי הסיכום, כצנלסון וסרי יפעלו ביחד במו״מ הקואליציוני כדי להביא לשגשוגה של העיר, לשמור על אופייה וצביונה הליברלי ולקדמה בכל התחומים.

סרי, מי שהיה במשך שנים יועץ התקשורת של דרעי ונחשב למקורבו. האם החיבור החדש נוצר בעקבות היחסים המתחממים בין אריה דרעי לליברמן? ימים יגידו.

כצנלסון ברך על האיחוד: “אנחנו הולכים למהלך של שיתוף פעולה בראש ובראשונה למען אשדוד ותושביה. העיר הזאת שייכת לכולנו: דתיים וחילונים, עולים ותיקים לצד חדשים, חיה ותן לחיות. אני רואה בברק את השותף הנכון והראוי ביותר לקדם ולנהל יחד איתי את העיר הזאת, שחשובה לכולנו. אשדוד נמצאת בצומת דרכים גורלית לעתידה. זה הזמן לאחד את הכוחות, זהו צו השעה”.

ברק סרי אמר: “חתמתי היום עם ראש העיר הבא, אינג’ שמעון כצנלסון על הסכם אחדות אמיץ וכן, במסגרתו נוביל ביחד ובאחדות מלאה את אשדוד לשינוי הגדול לו היא זקוקה, ונפעל יחדיו למען עיר ליברלית, מתקדמת ומשגשגת”.

סרי  קרא ליתר המועמדים המזוהים עם הציבור החילוני בהם הלן  גלבר, ד”ר אלי לחמני ועו”ד אלי נכט להצטרף לאיחוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות