החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

אריחים, נעלים, שמלות, קוסמטיקה ורפואה, שמיכה, מתלה, יריד חורף, תאורה, אירוח, פיס • מאריחי הטראצו ועד הפרס הגדול ביותר שחולק לזוכה בשנת תשע"ד
תמי גיל
י"א תשרי התשע"ה / 05.10.2014 16:37

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר טרנד הטראצו המלווה אותנו מתחילת המאה ה-15, עבר גלגולים רבים וכיום הוא חוזר לככב ובענק. אריחי טראצו נחשבים למרהיבים ביופיים, עמידים, איכותיים במראה המשדר יוקרה וסטייל.

טראצו  עשוי מאגרגטים של שיש, קוורץ, גרניט, וסוגי אבן שונים בתוספת פיגמנט טבעי, המוטבעים במלט. אריחי טראצו משמשים הן לריצוף והן לחיפוי קירות. האריחים  מגיעים בגדלים שונים הנעים בין 20*20 , 30*30 ו 40*40  וכן מגיעים במספר סוגי גמר: מלוטשים ,מט או R10 ( נגד החלקה).

מקור הטראצו  בוונציה שבאיטליה. הוא הומצא על ידי פועלי בניין, שאספו שאריות של אגרגטים שיש, קוורץ, גרניט, וסוגי אבן שונים, שנותרו מעבודתם בפרויקטים יוקרתיים, ערבבו אותם עם חימר ועם חלב עיזים, לאיטום והענקת ברק ויצקו בשטח החצרות הפנימיות סביב מקום המגורים שלהם. חומר זה היווה חומר ריצוף עמיד ומרהיב ובעלות נמוכה.

בשנת 1920, עם תחילת השימוש במטחנות חשמליות תעשייתיות וציוד חשמלי מתקדם יחסית לתקופה, הפך ייצור הטראצו להרבה יותר קל.

בימים אלו, חברת אלוני מחדשת את מסורת הטראצו ומציעה סדרות מיוחדות הכוללות מגוון רחב החל מאריחי טראצו קלאסיים וכלה במודרניים  ומשלבות מסורת של אמנים ונציאנים וטכנולוגיה מתקדמת – סדרת גרנילייה, סדרת פסטינה, סדרת גרה ונציאנה, סדרת אנימה וסדרת רומנורום אופוס מוסיבום (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותקולקציית הנעליים לילדים של קאטרפילר, לסתיו חורף 2014/2015, כוללת דגמים מגוונים: סניקרס גבוהות עם שרוכים במראה ספורטיבי, נעלי טיולים עם צמדנים לנוחות מרבית, ומגפונים במראה עבודה קלאסיים, המאפיינים את המותג מאז היווסדותו.

הנעליים בקולקציה עשויים עורות נובוק עמידים, הרפידות עשויות מחומר מוקצף בשילוב עם חומרים טבעיים, השרוכים עשויים כותנה ובטנות הנעל נושמות, סופגות זיעה ומונעות ריחות.

הטכנולוגיה האופיינית למותג באה לידי ביטוי גם בקולקציית הילדים: התפירה סביב החלק הקדמי של הנעל המקנה איכות, עמידות וחוזק והעקבים האתלטים והגמישים, הבולמים זעזועים, משולבים בקולקציה והופכים אותה מתאימה מאוד לילדים: לטיולים, להליכה, למשחקים ועוד.

קולקציית הילדים משלבת סוליות גומי גמישות ונוחות, המתאימות לעולם הילדים ומאפשרות להם גמישות מרבית בזמן משחק, ריצה, הליכה ועוד. צבעוניות: כחול, דבש, חום, שחור. מחיר: 299.90 ₪, להשיג ברשת גלי (צילום: מנחם עוז).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותכך מתארת “אפרתה” העונה את פרי יצירתה: הגזרות ממשיכות להישען על קו נוח, קלאסי, בלתי מתאמץ, מחמיא ושאינו נכנע לטרנד בר חלוף. הקולקציה רחבה ומגוונת, נעה בין קז’ואל נינוח ומתוחכם לעבודה ולשעות הפנאי, לצד פריטי ערב קלילים ולא מחייבים.

הדגמים מתאפיינים במשחקי צבעים, בטקסטורות גרפיות רבות ומגוונות ובשילובי מרקמים. מגוון החומרים בהם משתמשת “אפרתה” הנו רחב: קווילט, ג’רזי, סקובה ועוד.

מראה השכבות האופייני ל”אפרתה”, מציע חופש יצירתי ומקום למשחק בגזרות, בבדים ובחיבור הנכון בין פריטי הלבוש, בתנאי שעושים זאת בצורה מדויקת. לאפרתה שתי חנויות, הממוקמות בצפון אבן גבירול וברחוב דיזינגוף, לצד חנות האון ליין.

טווח מחירים: חולצות – 199 ₪ -249 ₪, שמלות – 249 ₪ -349 ₪, חצאיות – 199 ₪ -299 ₪, עליוניות וג’קטים 229 ₪ – 399 ₪ (צילום: גלעד בר-שלו).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר ד”ר דב קליין, משיק בימים אלו מגזין לקוסמטיקה ורפואה, ייחודי ויחיד מסוגו בארץ המיועד לקוסמטיקאיות ורופאים כאחד. מדובר במגזין שיופץ אחת לרבעון. המגזין הראשון יופץ החודש הקרוב בקרב כ- 5,000 אנשי מקצוע והוא כולל 50 עמודים המאגדים תכנים מקצועיים להעמקת הידע בשני תחומים מרכזיים – קוסמטיקה ורפואה.

במגזין הראשון ישלבו מגוון רחב של תכנים בתחומי הרפואה האסטטית, לדוגמא כתבות ומאמרים בנושאי: מתיחת פנים ביולוגית, השפעת התזונה על העור, דליות ונימים מורחבים ברגליים, טיפול באמצעות אינפוזיה, השפעת הפעילות הגופנית על טיפול בעודף משקל, טיפול בעור כהה שמן ורגיש, פיסול פנים רפואי ועוד.

בין הכותבים במגזין: ד”ר דב קליין, ד”ר אילן גולדברג, יורם גלר, ד”ר יוסי דיין, יאיר להב, ד”ר אסתר קורן,  ד”ר אלכסנדר קנטרובסקי, ד”ר אברי רווה ועוד.

גרוש מחורר שיווק, צרכנות‘לורה’, ממשיכה לרענן ולחדש את מוצרי הטקסטיל לקטנטנים ומשיקה מארז מתנה סט פליז פו הדב. המארז כולל: שמיכה, כובע וזוג נעליים. השמיכה עשויה מבד פליז 100% פוליאסטר, גודל: 30X40, מגיעה בצבעים: תכלת, בז’ וורוד. מחיר מבצע 79 שקלים.

מתאים לגילאי 0-6 חודשים. להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה. חברת לורה סוויסרה הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. כיום היא ממוקמת באשקלון ומעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת.

כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד.

עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטכסטיל לתינוקות, חדרי תינוקות וילדים (צילום: אבי ולדמן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותאין בית שלא זקוק למתלה. זהו מצרך מבוקש כל השנה ובעונת החורף הקרה, נדרש במיוחד לתליית מעילים, צעיפים ושאר פריטים.

רשת הרמוניה לבית המתמחה בעיצוב הבית, מייבאת ומשווקת מוצרי טקסטיל, חפצי נוי, כלי בית ומטבח, ריהוט משלים ועוד, מציעה בסניפיה, קולב מודל מעוצב בסגנון בובת החייטים המיתולוגית, המדמה חצי גוף אישה לבושה חולצה, במגוון רחב של טקסטורות, צבעים ותכשיט. את קולב המודל ניתן להשיג ב- 8 דגמים שונים.

ניתן לכוונן את גובה הקולב מודל . הגובה המקסימאלי הוא עד 160 ס”מ. המחיר: 199.00 ₪.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותשלושת קניוני קבוצת עופר: קניון עופר לב חדרה, קניון עופר השרון – בנתניה ועופר לב אשדוד, יקיימו יריד עודפי חורף של בגדי ילדים, במסגרתו ימכרו פריטי חורף לפעוטות וילדים,  במחירים מוזלים במיוחד.

יריד החורף יתקיים בין התאריכים 26.10  עד 31.10 (ימים א’ – ו’) ויכלול את המותגים המובילים בהלבשת והנעלת ילדים, ביניהם: המשביר לצרכן, דלתא, פוקס, גולף קידס, נעלי נמרוד, קרוקס, סולוג, הוניגמן קידס, קדס קידס, זברה ועוד.

היריד יכלול מגוון רחב ועשיר של פריטי הלבשת והנעלת חורף לילדים, כמו: מעילים, פוטרים, טרנינגים, פיג’מות, גרביים, כובעים, נעליים, מגפיים, תיקים, נעלי בית ועוד. דוגמאות של מחירי היריד: מעילים לתינוקות וילדים ב 49.90 ₪, 3 חליפות פוטר לילדים ב-100 ₪, מכנסי גרפיטי לתינוקות ב-10 ₪, נעלי חורף החל מ-99.90 ש”ח, נעלי מעבר החל מ- 49.90 ₪,  חולצות טריקו שרוול ארוך 3 ב-29 ₪ בלבד, שמלות ב-19.90 ש”ח, מכנסים וחולצות לילדים ב-19.90 ₪ ועוד.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותגלריית התאורה היוקרתית גלואו, משיקה את מיטב הקולקציות והטרנדים של מותגי התאורה מהמובילים בעולם ביניהם:  iGuzzini (איגוציני), Sforzin (ספורזין), Moretti (מורטי),  Ateh( אטה), Slide (סלייד), Concord (קונקורד), Fumaglli (פומגלי),Iris Cristal (איריס קריסטל) ועוד.

כמו כן, מציגה הגלריה, את החידושים האחרונים בעולם התאורה הטכנית: TRICK (טריק) ו- LaserBlade ( לייזר בלייד) של חברת iGuzzini (איגוציני), המספקים פתרונות טכניים ייחודיים, תוך שימוש בטכנולוגית הלד. העונה נוספו לנבחרת המותגים בגלריה שתי חברות חדשות מאירופה, חברת Axo (אקסו) וחברת -Kundalini (קונדליני) הידועה בעיצוביה ה”בועטים”, בחדשנות ובטכנולוגיה הלא שגרתית שהיא מביאה.

הקולקציה כוללת עיצובים מרהיבים של מעצבי העל ביניהם קארים ראשיד ומנואל ויויאן.  בקולקציה החדשה ניתן למצוא גופי תאורה עם שילובי בדים בצבעים ומרקמים שונים בעלי צורות אמורפיות ייחודיות.  בנוסף, ליין חדש של גופים המשלבים תאורת לד מובנת, תוך שמירה על הקווים והצורניות המיוחדת האופיינית למותג (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותסוכות, החג שכולנו מחכים לו, כבר בפתח. עקרות הבית כבר מתכננות תפריט וקינוח ורק המחשבה על ערימות הכלים, כמעט ומוציאה אותן מהכלים. עולם האירוח, הרשת המובילה למוצרים חד פעמיים נערכת לקראת החגים ומציעה לכם סטים מהודרים לאירוח מושלם. בגמר הסעודה, כל שנותר הוא לקפל את המפה ולהשליך לפח, ללא צורך לסחוב כלים כבדים עד לכיור המרוחק מהסוכה.

בעולם האירוח תוכלו למצוא מגוון עצום של כלים מהודרים לשולחן האירוע לכל טעם ולכל כיס. מצלחות מהודרות, כוסות אופנתיים, מפות שולחן מרהיבות ועד מגוון ענק של סכו”ם ומפיות מכל הגוונים.

סניפי עולם האירוח: רח’ העצמאות 52, קניון כפר גנים פתח תקווה ורח’ יוני נתניהו 29-31, קניון הגבעה גבעת שמואל.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותישראל גדלה בשנה ויחד איתה צמחו גם מיליונרים חדשים. בתשע”ד נוספו בזכות הלוטו 49 מיליונרים חדשים, מתוכם 24 זוכים בפרס הראשון בלוטו, ו-25 מיליונרים שזכו בפרס השני בסכום של מעל למיליון ₪.

המספרים החמים:  מספר 35 (27 פעמים), מספר 3 (26 פעמים), מספר 28 (23 פעמים) מספר 29 (23 פעמים), מספר 33 ( 23 פעמים), מספר 26 ( 22 פעמים), ואם ניחשתם 2  או 6 כמספר החזק, צדקתם  19 פעמים. מנתוני מפעל הפיס שמתפרסמים ערב ראש השנה תשע”ה, עולה כי מראש השנה תשע”ד ועד היום נוספו בזכות הלוטו 49 מיליונרים למדינה, שזכו בסכום כולל של 408,000,000 ₪. ארבע מאות ושמונה מיליון ₪ וסה”כ חולקו בלוטו פרסים בשווי של כ- 832 מיליון ₪.

עוד 12 מנויי פיס זכו בפרס של מיליון וחצי שקלים, כל אחד במסגרת תכנית המינויים של מפעל הפיס.

סה”כ נולדו השנה 61 מיליונרים חדשים במפעל הפיס.

הפרס הגדול ביותר שחולק לזוכה בשנת תשע”ד היה בסכום של  50 מיליון ₪, הפרס ניתן לזוג מצפון הארץ, הורים ל-5 ילדים, שזכו בהגרלת הלוטו שהתקיימה בג’ תמוז. הזוכה סיפר כי רק בשעות הצהריים של יום למחרת ההגרלה הוא גילה שזכה, ומיד נסע יחד עם אשתו לבית מפעל הפיס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות