‘מבין את הממשלה, התנצלתי בפני רבנים’: יזם ההייטק התפכח • צפו

ישי גרין, ממובילי המחאות, הבהיר בריאיון לערוץ 14 כי הוא נגד ההפגנות בעד בחירות חדשות • "בהתפכחות שלי, ראיתי שגם הימין וגם השמאל צודקים, הבנתי שהמדינה הזו תצליח עם שילוב של שניהם" • "מצר על הסרטון שראו אותי זורק כסף לדתיים"
חרדים 10
ה' אדר א' התשפ"ד / 14.02.2024 11:34

יזם ההייטק ישי גרין, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית בשנה האחרונה, הבהיר בריאיון לערוץ 14 כי הוא נגד ההפגנות בעד בחירות חדשות.

מתי הבחירות לעירייה? היכן מבררים אם אני רשום בפנקס הבוחרים?

“אני לא מסכים איתם שזה מה שיחזק את העם שלנו, התפכחתי”, אמר.

הוא הוסיף: “הממשלה עושה מה שהיא עושה, היא עומדת בלחצים שלה. אני לא מתערב בענייני הממשלה, אני אזרח שדואג לחיילים ואני אעשה כל מה שאני יכול כדי למנוע הספקה הומניטרית לאויב. אני מבין את הממשלה, אנחנו האזרחים נעשה מה שאנחנו יכולים. אנחנו לא מפחדים מהחמאס ואנחנו לא מתכוונים לעצור- זה המסר”.

לדבריו, “כל אחד מנסה לעשות משהו, זה מה שנפלא בעם שלנו. הם חושבים שהדבר הכי נכון עכשיו זה להפגין בעד בחירות חדשות, אני לא מסכים איתם שזה מה שיחזק אותנו, זה מה שאני חושב. אני לא הולך להפגין בשלב הזה, תסיים המלחמה אני אחשוב מחדש על הדברים. אני התפכחתי בהקשר הזה.

“עכשיו צריך להתרכז בלייצר אחדות, יש מלחמה, צריך לעזור לחיילים שלנו וכולם צריכים להצטרף”.

הוא סיפר: “התנצלתי בפני רבנים, אני מצר על הסרטון שראו אותי זורק כסף לדתיים, אני מצטער על זה, כרגע אני מתרכז באחדות וככה ננצח את המלחמה”.

“בהתפכחות שלי” הסביר, “ראיתי שגם הימין וגם השמאל צודקים, הבנתי שהמדינה הזו תצליח עם שילוב של שניהם, וככה נוכל לנצח במלחמה. כשאתה מסתכל מבחוץ על התמונה אתה מבין ששני הצדדים מתעסקים בשטויות, די עם זה. אי אפשר לתאר את המצב שעובר על העם זה, זו התעסקות בתפל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות