“חבורת אוהלי הניילון ברפיח, תודו בתבוסה”: המסר של צבי יחזקאלי

פרשן חדשות 13 לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, פרסם סרטון ובו פנה לעזתים בקריאה להיכנע ולמסור את החטופים שבבתיהם - כי המלחמה הכניעה את סינוואר: "החיים שלכם נהרסו. זו רק שאלה של זמן עד שיתפסו ויחסלו אותו ואז לאן תלכו?"
חרדים 10
ד' אדר א' התשפ"ד / 13.02.2024 14:24

צבי יחזקאלי, הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13, פנה היום (שלישי) בסרטון מצולם לתושבי עזה – וקרא להם להיכנע בפני צה”ל ולמסור את החטופים שבבתיהם, זאת בטענה כי המלחמה הכניעה את יחיא סינוואר.

מתי הבחירות לעירייה? היכן מבררים אם אני רשום בפנקס הבוחרים?

“אחרי ארבעה חודשי לחימה? עזה הלכה! נשארה רק רפיח, והישראלים מתכננים לפלוש גם לשם. שמעתם שהצבא הישראלי שחרר שניים מהחטופים שהיו ברפיח תמורת 100 הרוגים פלסטינים? זו המשוואה.

“שילמתם 100 הרוגים על שחרור שני חטופים. זה מה שרציתם? זה מה שרצה סינוואר?”, תהה יחזקאלי והוסיף: “סינוואר בכלל נעלם כבר חצי שנה, הפך את עזה על הראש שלכם והלך. בטח הוא נמצא במנהרות. איפה הוא היום? בטח בין חאן יונס לרפיח”.

הוא הוסיף: “זו רק שאלה של זמן שהישראלים יתפסו אותו או יחסלו אותו ואז לאן תלכו? מה תעשו עם החטופים?”.

“החיים שלכם נהרסו. מה תעשו איתם? המצרים אמרו אתמול שאם הפלסטינים יתקרבו לגדר נירה בהם. אתם רוצים לחזור לבתים שלכם בצפון הרצועה? כי אין בתים. אתם רוצים פתרון? קודם כל תודו בתבוסה, שחמאס הוביל אתכם לתבוסה הרסנית, ותוציאו את החטופים לצבא”.

כזה עוד לא היה: התוכנית של שמואל גרינברג בבית שמש נחשפת

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות