היתרונות בקניית מצבר מסוג VARTA

אשר יש צורך להחליף מצבר, בהחלט אין להתפשר על פחות ממצבר איכותי • אם אתם שואלים את עצמכם איזה מצבר בדיוק כדאי לכם לרכוש, כדאי מאוד שתקראו את הטור הזה
תוכן שיווקי
ג' אדר א' התשפ"ד / 12.02.2024 08:45

כל פרק זמן כלשהו יש צורך להחליף מצבר ברכב. המצבר מהווה חלק חשוב ביותר ברכב, אך יחד עם זאת, גם כאשר שומרים עליו כמו שצריך, יהיה צורך להחליף אותו כל פרק זמן שנע בין 3-4 שנים.

כמובן שכאשר יש צורך להחליף מצבר, בהחלט אין להתפשר על פחות ממצבר איכותי. מעבר לעובדה שהוא חייב להיות תואם לסוג הרכב שלכם, הוא גם חייב להיות מצבר של יצרנית מוכרת, אמינה ובעלת מוניטין. אם אתם שואלים את עצמכם איזה מצבר בדיוק כדאי לכם לרכוש, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

כיצד תדעו שהגיע הזמן להחליף את המצבר שלכם?

עוד לפני שתבינו איזה מצבר בדיוק כדאי לכם לרכוש, חשוב שתבינו מתי בכלל יש צורך להחליף מצבר ברכב. ובכן, אחד הסימנים המובהקים שמעידים על כך שהגיע הזמן להחליף מצבר ברכב הוא חוסר יכולת להניע את הרכב. אם אתם נכנסים לרכב ולא מצליחים להניע אותו, ככל הנראה יש בעיה כלשהי עם המצבר שלכם. לעיתים מדובר על מצבר שגילו כבר יותר מ-3 שנים ולכן הוא שחוק ולעיתים מדובר על מצבר שהתקלקל בשל תחזוקה לקויה או בגלל שמלכתחילה הוא לא היה מספיק איכותי או מתאים לרכב שלכם. מעבר לסימן המובהק שכרוך בחוסר יכולת להניע את הרכב שלכם, הרי שישנם סימנים שונים שמעידים על כך שהגיע הזמן להחליף את המצבר וכדאי לשים לב אליהם, עוד טרם אתם לא מצליחים להניע את הרכב שלכם.

ראשית כל, כאשר תנסו להניע את הרכב, המצבר ישמיע מעין רעש של תקתוק. שנית, האורות של לוח המכוונים יהבהבו, לעיתים הרדיו לא יפעל בצורה תקינה או שלא יפעל כלל ועוד. כל אלה סימנים שיכולים להעיד כי הגיע הזמן שלכם להחליף את המצבר ולכן, אם הם מופיעים, זה הזמן לגשת למוסך בכדי לבדוק האם יש צורך להחליף את המצבר או לבחור בשירות מצבר עד הבית.

למה כדאי לבחור דווקא במצברי ורטה?

כאשר יש צורך להחליף מצבר לרכב, מעבר לעובדה שעליכם לבחור במצבר אשר מתאים לסוג הרכב הספציפי שלכם, הרי שחשוב ביותר לבחור מצבר של יצרנית אמינה ומוכרת, אשר יבטיח לכם איכות שימוש ופרק זמן ארוך של שימוש, מבלי שהמצבר יינזק או יפתח תקלות שונות.

אחת מהיצרניות האמינות והמוכרות ביותר כיום בענף המצברים היא: ורטה. מצברי ורטה הם בין המצברים האיכותיים ביותר הקיימים כיום עבור סוגי רכבים שונים. על אף שהם עלולים להיות מעט יקרים יותר ממצברים אחרים, הרי שהם איכותיים ביותר. ניתן למצוא אותם בסוגים שונים וזאת בהתאם לקיבולת של כל רכב.

עוד יתרון של מצברי ורטה הוא האחראיות המוצעת להם. האחראיות על המצברים הללו תהיה ל20 חודשים שזה אומר כמעט שנתיים. כך שאתם יכולים לדעת שבכל מקרה של בעיה כלשהי שתהיה במצבר, יהיה לכם למי לפנות. האחראיות על המצברים מכסה לא מעט נזקים. מעבר לכך, באמצעות מצבר ורטה, ניתן להתניע בצורה מהירה כל רכב וכן המצבר בעל פריקה איטית שזה אומר, שהוא נשאר טעון לאורך זמן רב, גם אם עצרתם את הרכב ואתם מתכוננים לנסוע בו שוב.

כיצד תשמרו על מצבר ורטה?

חשוב שתזכרו שעל אף שמצברי ורטה הם מצברים איכותיים ביותר, אשר יכולים לשרת אתכם בצורה נאמנה לאורך פרק זמן רחוק, הרי שעדיין יש צורך לשמור עליהם ולתחזק אותם בצורה הטובה ביותר. אם אתם חונים לפרק זמן קצר, תמיד כדאי לתת למנוע לנוח. אם אתם נוסעים ביום חם מאוד, השתמשו במזגן שלכם בצורה חכמה על מנת שלא לשחוק את המצבר.

כמו כן, יש צורך לטעון את המצבר כל פרק זמן כלשהו על מנת שהוא יתפקד בצורה תקינה ועל כן, אם אתם לא משתמשים ברכב לפרק זמן כלשהו שעולה על יום או יומיים, תדאגו להניע אותו בכל זאת מדי פעם. אם אתם טסים לחול, הקפידו שמישהו יניע לכם הרכב.

אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר ורטה, חשוב שתרכשו אותו בצורה הטובה ביותר. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מצברי ורטה ועליכם לוודא שאתם רוכשים את המצבר הטוב ביותר וכן, מצבר שתאריך הייצור שלו קרוב ושיש עליו אחראיות. לכן, רכשו את המצבר מחברה אמינה ומקצועית. ניתן להשיג מצבר VARTA באתר מאור מצברים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות