דרמה בבית שמש: ראש הישיבה מגור הורה להצביע לשמואל גרינברג 

לאחר תקופה של מגעים עם ש״ס: ראש הישיבה הגר״ש אלתר הורה על תמיכה מוחלטת במועמד לראשות העיר שמואל גרינברג, ובסיעת כח בראשות שמעון גולדברג • ההסכם נחתם בבית ראש הישיבה בירושלים
אריה ריבקינד
ב' אדר א' התשפ"ד / 11.02.2024 18:36

הסחף לגרינברג: ראש הישיבה מגור, הגר”ש אלתר, הורה לתלמידיו ולשומעי לקחו בבית שמש להצביע בבחירות שיתקיימו בעיר. עבור המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג.

במהלך הפגישה, שנערכה בביתו בירושלים, בהשתתפות המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג ויו”ר ‘שלומי אמונים’ בבית שמש שמעון גולדברג – העניק הגר”ש אלתר את ברכת הדרך ואיחל הצלחה רבה לטובת שמירת צביונה הרוחני של העיר.

הצטרפות קהילת ‘פני מנחם’-  לאחר שהתנהלו גם מגעים עם ש”ס, שהעניקה לקהילה את חסותה עד היום –  מרחיבה את מעגל התמיכה ההולך וגדל בגרינברג, לאחר שרק השבוע, מלבד תמיכת הציבור הליטאי בעיר, קיבל המועמד לראשות העיר את תמיכתה של קהילת חב”ד בבית שמש על אלפי מצביעיה, זאת בנוסף לכ-80 קהילות המזוהות עם סיעת ‘שלומי אמונים’, קהילת חסידי בעלזא בעיר וכן חלקים נרחבים מהציבור הדתי לאומי והכללי.

המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג: “אני שמח על הזכות לקבל את תמיכתו וברכת קדשו של מרן הגר”ש אלתר שליט”א, ואעשה הכל בכדי להיות ראוי לכך ולשרת נאמנה את כלל קהילות הקודש, בהסכמות ובהידברות לתועלת כלל תושבי בית שמש. הגיע הזמן להביא ניהול טוב ומקצועי לעיר שייטיב עם כולם וזה יקרה הודות לתמיכה הרחבה במועמדותי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות