חיים רמון מאשים: בגלל אהוד ברק ואולמרט לא חיסלנו את חמאס

המשנה לרה"מ לשעבר חיים רמון התייחס לשאלת היום שאחרי ברצועה: "אם לא נמוטט את חמאס - סכנה קיומית למדינה" • "אי אפשר למוטט את חמאס האזרחי בלי להקים ממשל צבאי. מי שרוצה שחמאס האזרחי ייצא מהשטח, זה אך ורק בממשל צבאי"
חרדים 10
ב' אדר א' התשפ"ד / 11.02.2024 17:39

שר המשפטים לשעבר חיים רמון טוען, כי ממשלות ישראל – מאז כהונת אהוד אולמרט – היו יכולות למגר את חמאס, אך נמנעו מלעשות זאת.

“ביום שחמאס עלה לשלטון, רבתי עם אהוד ברק. בניגוד לדעתו הלכנו ל’עופרת יצוקה’, ולצערי הרב הוא כפה גם על אהוד אולמרט את זה שלא חיסלנו את חמאס”, אמר רמון בראיון ל-103FM.

הוא הוסיף: “אי אפשר למוטט את חמאס האזרחי בלי להקים ממשל צבאי. מי שרוצה שחמאס האזרחי ייצא מהשטח, זה אך ורק בממשל צבאי, עם כל הבעיות. אני שמתנגד לשהיית קבע בעזה וחושב שאסור לנו להישאר קבוע בעזה, אני חושב שבמקביל צריך לבוא לאמריקאים ולמדינות ערב ולהגיד להם, ‘בואו נתחיל לדבר למי הממשל הצבאי ימסור את הניהול האזרחי'”.

לדבריו, “אם אנחנו לא נמוטט את חמאס, זו תבוסה שהיא סכנה קיומית למדינת ישראל. יש לנו ניסיון רב בממשל צבאי, אנחנו יודעים לעשות את זה. אם האוכלוסייה תמשיך להיות תלויה בחמאס, חמאס לא ימוטט לעולם. לכן עם כל הסיכונים, אין ברירה, ואני מציע למקבלי ההחלטות לא להציע הצעות שהן באמת… הם חיים בסרט, מנותקים מכל מציאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות