הסיעה החסידית אגו”י בביתר עילית השיקה הקמפיין: ממשיכים עם כל הברע׳ן!

ביחד, עם כל הברע׳ן: הסיעה החסידית אגו״י בביתר עילית, בראשות גדליה איזנשטיין, השיקה קמפיין הבחירות למועצת העיר, תחת הכותרת ׳ממשיכים עם כל הברע׳ן! • ביום חמישי התקיים מעמד פתיחת הקמפיין, בהשתתפות ראש העיר, המועמדים, ונציגי כל הקהילות החסידיות •   יבליט העשייה האדירה של הסיעה החסידית בחמש השנים האחרונות
חרדים 10
א' אדר א' התשפ"ד / 10.02.2024 20:53

חסידים, ואנשי מעשה: בסוף השבוע הושק קמפיין הבחירות של הסיעה החסידית בביתר עלית, במעמד חנוכת מטה הבחירות, תחת הכותרת ׳ממשיכים עם כל הברע׳ן!׳.

הקמפיין יבליט את העשייה החסידית האדירה בחמש השנים האחרונות, כאשר המותג ׳מיט א ברען׳, שהפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהעשייה החסידית בעיר, ילווה את הקמפיין כולו.

את הקמפיין מנהל משרד הפרסום ׳-דץ-עמיחי׳, והתוכן של הקמפיין מבוסס על המשך העשייה של ׳מיט א ברען׳, שבחמש השנים האחרונות הפך לשם נרדף לעשייה בכל רחבי העיר. אין ספור אירועים התקיימו תחת הכותרת ׳מיט א ברען׳, כאשר העשייה האדירה לא דילגה על אף קהילה וחוג בכל רחבי העיר.

הסיעה החסידית בביתר עילית הגישה את רשימתה למועצה מיד ערב חג הסוכות, כאשר לצד אנשי העשייה הידועים בפועלם למען הציבור, הוצבו ברשימה פנים חדשות וצעירות, שיפעלו למען תושבי העיר. בין היתר, הוצבו ברשימה גם נציגי חב״ד, ׳אנשי ירושלים׳ ונציג הצעירים.

לאחר גדליה איזנשטיין ניצב ברשימה בעריש שמעיה, נציג חסידות קרלין, מנדי שוורץ, נציג חסידות צאנז, מאיר ברלב, נציג חב״ד, דוד שפיצר, נציג חסידות ערלוי, יואל פרויליך, נציג חסידות ויז׳ניץ, אליעזר לוצקין, נציג ׳אנשי ירושלים׳, עוזי שלום, נציג הצעירים, פנחס ברים, נציג קהילת אמשינוב. את הרשימה סוגרים נציגי ׳כלל חסידי׳, ישראל הולצמן, אלי ברמן ומשה ערנרייך.

במעמד חנוכת מטה הבחירות השתתפו: ראש העיר מאיר רובינשטיין, חברי הרשימה ונציגי כלל הקהילות החסידיות בעיר.

את המעמד פתח ראש העיר: “את ההישגים הנפלאים של מיזם ׳מיט א ברען׳ אי אפשר לפרוט, כי רבים הם. הצלחנו בסייעתא דשמיא להאדיר ולהעצים את העשייה החסידית בעיר, כפי שלא היה מעולם. בחמש השנים האחרונות ראינו כאן מהפכה של ממש בכל תחומי החיים של הקהילות בעיר. אם זה בחינוך, בתרבות, בפניות הציבור, במקוואות, ועוד ועוד. אין תחום אחד שניתן לשים עליו את האצבע ולא לראות את פועלה המבורך של הסיעה החסידית.

״אם אנו רוצים להמשיך ולהצעיד את הקהילות מעלה מעלה, אנו חייבים את תמיכת הציבור ואנו חייבים להגדיל את מספר המקומות של הסיעה החסידית במועצת העיר. אחריות רבה על כתפנו, להמשיך ולייצג, לפעול ויזום למען תושבי עירנו היקרים, וככל שיגבר כוחנו במועצת העיר, נוכל למלא משימותינו בהצלחה רבה יותר.

״אני חייב לציין, שבמהלך הקדנציה הגיעו אלינו נציגים מערים נוספות ברחבי הארץ, ללמוד איך הקמנו פה את מפעלי החינוך של ׳מצפן׳, שפועל תחת מסגרת ׳מיט א ברען׳, במטרה ללמוד ולהעתיק את המודל הזה לערים נוספות בשל ההצלחה הגדולה, בס״ד״.

על קמפיין האחדות אמר ראש העיר: ״אנו בחרנו לצאת בקמפיין המשלב בין האחדות לעשייה הברוכה של ׳מיט א ברען׳. האחדות היא עיקר ששמו לנו רבותינו בכל השנים, לשמור על השיח ההגון בפרט בימי בחירות, ולהימנע מכל מחלוקת ופילוג.

״ובוודאי בעת הזו, ישנה חשיבות רבה עוד יותר לשמור על האחדות, כאשר עם ישראל כולו עודנו מתמודד עם המלחמה הקשה בדרום הארץ. אנחנו מתחייבים לנהל את מערכת הבחירות הזו מתוך כבוד לכל מגזר וחוג, ללא שום פילוג ומדון. ויה״ר שנזכה להמשיך לקדש שם שמיים בעשייתנו למען הכלל״.

גדליה איזנשטיין אמר במשאו: ״לפניכם ניצבת רשימה מפוארת, המייצגת את כלל החוגים והקהילות בעיר. זכינו באנשי עשייה מהמעלה הראשונה, וברשימה איכותית המשלבת בין אנשי העשייה הוותיקים לאנשי עשייה צעירים, אשר מכניסים עוד ׳ברען׳ לעשייה הברוכה.

״בחמש השנים האחרונות הסיעה החסידית בעיר פעלה במישורים רבים כדי לרומם ולפאר קרנה של תורה וחסידות. אירועי ׳מיט א ברען׳, שזכו לתמיכה נלהבת של מרא דאתרא ורבני העיר, הניפו את דגל העשייה החסידית בעיר, כאשר כלל הקהילות והחוגים נהנו מהעשייה המבורכת והחשובה הזו.

״נזכרתי השבוע בקמפיין הבחירות הקודם של רה״ע, שהיה תחת הכותרת ׳החינוך בראש׳. חלק מהתושבים לא הבינו ממש במה מדובר. והנה, בחלוף חמש שנים, קוימה הבטחה זו במלואה. הקמנו את ׳מצפן׳, שנותן מענה לכל הקהילות בעיר – ליטאים וספרדים ובוודאי חסידים, כאשר כיום המשפחות הטובות ביותר שיש להם צורך בטיפול חינוכי לנוער, מגיעות להנות מהמפעל האדיר הזה. בשנה האחרונה פתחנו גם את מצפן עבור נערות, ובס״ד, רואים פירות מוצלחים מאד בעשייה החשובה הזו״.

״אנו ניצבים היום לפני הציבור בעיר, בבקשה להמשיך את מפעלי הענק שבנינו פה בחמש השנים האחרונות. להמשיך ולקיים את האירועים ׳מיט א ברען׳, את הסיוע לכל פונה, לכלל ולפרט, את פיתוח מוסדות החינוך בעירנו ושורה ארוכה של נושאים אשר טיפלנו בהם במסירות בקדנציה האחרונה, ואנו נכונים למשימה להמשיך ולהצעיד את העיר קדימה, בכל התחומים״.

לאחר דברי הברכה, חולקו המשימות העומדות על הפרק לכלל נציגי הקהילות שהשתתפו בחנוכת המטה. בהנהלת המטה מסופקים מה׳ברען׳ שמלווה את כלל הנציגים והפעילים, לקראת מערכת בחירות שתבטיח את המשך פעילותה החשובה של הסיעה החסידית בעיר.

במקביל לקמפיין הסיעה, השיק השבוע ראש העיר מאיר רובינשטיין את קמפיין הבחירות שלו, תחת הכותרת ׳האחדות מנצחת הכל׳. במסגרת הקמפיין, קורא רה״ע לכלל המתמודדים בבחירות לנהוג בכבוד זה בזה, ולנהל מערכת בחירות מאחדת ולא מפלגת.

גם קמפיין הבחירות של ראש העיר המכהן מובל על ידי משרד הפרסום ׳דץ-עמיחי׳, והוא יתמקד בעשייה הברוכה של רובינשטיין בחמש השנים האחרונות בפרט, וב-16 השנים האחרונות – מאז החל לכהן כראש העיר – בכלל.

בחמש השנים האחרונות הצעיד רובינשטיין את העיר קדימה, הביא לבנייתן של אלפי יח״ד, מאות מוסדות חדשים, פיתוח את העיר בכל המישורים, כפי שניתן לראות היטב בכל רחבי העיר. הקמפיין אף ידגיש את החשיבות ביציבות שלטונית, לתועלת התושב.

כזכור, ערב הגשת הרשימות, הכריז ראש העיר על חתימת ההסכם עם סגנו, יו״ר ׳דגל התורה׳ בעיר דודי זלץ. במסגרת ההסכם, ׳דגל התורה׳ תומכת במועמדתו של רובינשטיין לראשות העיר, ובכך הביא רובינשטיין לתמיכה של למעלה משבעים וחמישה אחוזים מתושבי העיר, כאשר גם קהילות ספרדיות רבות תומכות במועמדותו.

אנשי הקמפיין סיפרו כי קמפיין האחדות היה מוכן עוד קודם לחג הסוכות, ונדחה בשל המלחמה, אך המסר שנבחר לקמפיין – מסר האחדות – מתאים עוד יותר לימים אלו, בהם עם ישראל מתמודד כולו עם המלחמה הקשה בדרום.

בימים הקרובים צפוי רובינשטיין לפרסם מכתב פתוח לתושבי העיר, בו הוא מפציר במתמודדים כולם לשמור על שיח נאות ומכבד בבחירות, לא לפילוגים ולא לקיטובים, אשר גם בתקופת בחירות רגילה אינם מועילים ומפלגים את הציבור, ועל אחת כמה וכמה בעת הזו, כאשר כל עם ישראל עומד יחדיו, איתן, אל מול הסכנות המתרחשות עלינו – על כולנו לשמור על מערכת בחירות הגונה, בעלת שיח חיובי ומכבד.

כאמור, כעת נחשף הקמפיין ובימים הקרובים ייתלו השלטים בחוצות ביתר עילית, כדי לעורר את הציבור לקראת מערכת הבחירות המתקרבת, ולהזכיר לכל את מסר האחדות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות