“כולנו בסכנה גדולה” • הגר”ד לנדו: חובה על הציבור לזעוק ולהתפלל

מרן הגר"ד לנדו קורא במכתב מיוחד לציבור לזעוק ולהתפלל - ולרבני הקהילות שיעוררו את בני קהילתם בחיזוק התפילה • "חובה עלינו להתאסף ולהרבות בתפילות ותחנונים לפני אבינו שבשמים שיחוס עלינו"
יוסף גרינבוים
ל' שבט התשפ"ד / 09.02.2024 14:11

היום (שישי) פורסם מכתבו של מרן הגר”ד לנדו על החובה של הציבור לזעוק ולהתפלל – ולרבני הקהילות שיעוררו את בני קהילתם בחיזוק התפילה.

כפי שדווח בחרדים 10, ביום שני כינס הגר”ד לנדו במעונו רבני ערים ורבני קהילות מרחבי הארץ, וקרא לעורר את הציבור בתקופה קשה זו, להתחזק ולזעוק לאבינו שבשמים.

וזה נוסח המכתב:

“לאחינו בית ישראל די בכל אתר ואתר

עת צרה היא ליעקב, כאשר על עמך יערימו סוד ואויבינו זוממים להשמיד להרוג ולאבד את עם ד’ בכל אר”י, ד’ ישמרנו, וכולנו כל יושבי ארה”ק בסכנה גדולה ר”ל.

עלינו לתפוס באומנות אבותינו, לזעוק להריע ולהתפלל אל אבינו שבשמים, שירחם עלינו, וישמור שארית ישראל, ואל יתננו לפני אלו הקמים עלינו.

חובה עלינו להתאסף ולהרבות בתפילות ותחנונים לפני אבינו שבשמים שיחוס עלינו, נזעק אל יושב מרומים, אבינו מלכנו אנא הצילנו כי בצרה גדולה אנחנו, הושיענו ונוושעה.

ומאד ראוי שרבני הקהילות יעוררו ויחזקו כל אחד כפי הכרתו את בני קהילתו בחיזוק התפילה, התוועדו והתקבצו והרבו תחינה ובקשה לפני מלך קל רם ונשא שיצילנו מכל רע.

ונזכה לישועת עולמים ולביאת משיח צדקנו בב”א”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות