עושים היסטוריה: הושק קמפיין הבחירות של מפלגת דגל התורה בני ברק


הקמפיין יבטא את ההזדמנות ההיסטורית להניף את 'דגל' התורה בבני ברק, לאור הריצה העצמאית למועצת העיר - לראשונה מאז הקמת 'דגל' לפני 35 שנה • יו"ר רשימת 'דגל התורה' בב"ב, הרב מנחם שפירא: "גם לציבור שלנו מגיע, נעשה היסטוריה!!" • סגן ראש העיר המיועד הרב גדליה סילמן: "לראשונה יהיו חייבים לספור אותנו לפי הגודל האמיתי שלנו"
חרדים 10
כ"ט שבט התשפ"ד / 08.02.2024 21:29

לראשונה בהיסטוריית הבחירות המוניציפאליות: בהוראת גדולי ישראל מתמודדת ‘דגל התורה’ באופן עצמאי למועצת העיר בני ברק, דבר אשר אמור לשנות את מאזן הכוחות הפוליטיים בעיר ולהביא לידי ביטוי את כוחם האלקטוראלי של מצביעי דגל התורה בבני ברק.

הסלוגן שנבחר ואשר ילווה את הקמפיין הוא “דגל, אחת ולתמיד”, במטרה לבטא את ההזדמנות הנדירה להגדיל את נציגות דגל התורה בעיר בני ברק “אחת ולתמיד”, ולהביא לידי ביטוי במועצת העיר את גודלו האמיתי של ציבור מצביעי המפלגה, כשהמשמעות היא השפעה ישירה על אופן ניהול העיר וחלוקת המשאבים העירוניים לכלל הציבור.

ברשימת ‘דגל התורה’ בבני ברק, שסימנה האותיות ד-ג-ל, נכללים 14 נציגים צעירים ונמרצים, המייצגים את כלל הקהילות והשכונות בעיר.

בראש הרשימה הוצב הרב מנחם שפירא, המכהן כיו”ר דגל התורה בבני ברק, כסגן ראאש העיר וכמנהל המחלקה המוניציפאלית של דגל התורה, לאחריו הרב גדליה סילמן המיועד לכהן כסגן ראש העיר, הרב מיכאל קקון, הרב משה מורגנשטרן, הרב שלמה שטרן, הרב עקיבא שטרן, הרב אברהם בינדר, הרב יעקב ביטון, הרב אברהם גלברט, הרב אליעזר כהן, הרב בנימין זאב ליפשיץ, הרב אברהם פולישוק, הרב יוסף דוד רוזנגרטן והרב אברהם גרודקה.

בימים הקרובים תקיים דגל התורה כינוס למאות הנציגים והגבאים מכ-200 קהילות דגל התורה בעיר, שיהווה את יריית הפתיחה למערכת הבחירות ההיסטורית. בכינוס ייטלו חלק רבני התנועה, חברי הכנסת, מועמדי הרשימה למועצת העיר, נציגי כלל קהילות פעילים ועוד.

יו”ר רשימת ‘דגל התורה’ בבני ברק, הרב מנחם שפירא: “תם עידן חוסר הצדק והשוויוניות. נדאג שחלוקת המשאבים בכל תחום תהיה שוויונית וצודקת, בהתאם לגודלה של כל רשימה מייצגת בעירייה. לראשונה בהיסטוריה, מצביעי דגל התורה בבני ברק יקבלו את חלקם על פי גודלם האמיתי, כפי שיבוא לידי ביטוי בעזרת השם בסיומה של מערכת הבחירות. גם לציבור שלנו מגיע, נעשה היסטוריה!״

סגן ראש העיר המיועד מטעם ‘דגל התורה’, הרב גדליה סילמן: “ציבור בני התורה של דגל התורה מונה קרוב למחצית מתושבי העיר, אין שום סיבה בעולם שהציבור שלנו לא יקבל את המגיע לו בזכות ולא בחסד! בעזרת ה’, כשנוכיח את כוחנו הגדול עם 14 חברי רשימת דגל התורה, יהיו חייבים לספור אותנו בגודלנו האמיתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות