נתניהו הנחה להעצים סיוע הומינטרי לעזה • ליברמן: “פשיטת רגל”

בדיון שעסק בהמשך המלחמה - אמר ראש הממשלה: העצמת הסיוע לתושבים ברצועה היא "אינטרס ישראלי מובהק" • ליברמן תקף: "מקורות יודעי דבר, מוסרים לי שהסיוע ההומניטרי המוגדל יכלול גם קרואסונים, גם סושי, וגם צלעות טלה"
חרדים 10
כ"ו שבט התשפ"ד / 05.02.2024 21:21

במהלך דיון שעסק בהמשך המלחמה: ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה להגדיל את הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה. כך דווח הערב (שני) בחדשות 13.

במהלך הדיון אמר נתניהו: “אנחנו צריכים להמשיך להעצים את הסיוע ההומניטרי לתושבי עזה. זה אינטרס ישראלי מובהק”.

באותו דיון העלה נתניהו את הצורך לאפשר העברת סיוע גם דרך הים ולא רק דרך היבשה.

זו בקשה אמריקנית שהועלתה בעבר וראש הממשלה סבור בעת הזו כי יש להעצים את הסיוע ההומניטרי.

דבריו של נתניהו מגיעים ברקע הטענות כי יש צורך לצמצם את הסיוע ההומניטרי בין היתר בשל העובדה שחמאס מתמהמה להשיב על ההצעה לעסקת לשחרור חטופים.

בכיר ישראלי אמר הערב לחדשות 13, כי במקום להגביר לחץ על סינוואר סביב המו”מ לשחרור החטופים – נתניהו מבקש הלכה למעשה להקל עוד על האויב.

גורם מדיני בכיר מסר בתגובה לדיווח: “המטרה היא לצמצם הגעה של סיוע הומניטרי לידיים של ארגון הטרור חמאס ושמערכת הביטחון התבקשה תוך תקופה לגבש רעיונות איך לצמצם את הגעת הסיוע לידיים של חמאס”.

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב: “מקורות יודעי דבר, מוסרים לי שהסיוע ההומניטרי המוגדל יכלול גם קרואסונים, גם סושי, וגם צלעות טלה. בתגובה לכך, חמאס דורשים להוסיף גם כבד אווז ולוקוסים.

“מכיוון שחמאס דורש תשובה מיידית, עוד הלילה יתכנס קבינט המלחמה לאשר את ‘הסיוע ההומניטרי’ המורחב. לצערי, כל הבדיחות בנידון הן על חשבוננו ומדובר בפשיטת רגל של קבינט המלחמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות