מצדיקים את חמאס: כך לומדים בירדן על הטבח ביישובי העוטף

בירדן - המתנהלת כמדינת אויב למרות הסכם השלום - כבר הספיקו להכניס את מתקפת הפתע של ה-7 באוקטובר לאחד מספרי הלימוד לכיתות י' במקצוע האזרחות • "גרר תגובה אלימה מצד האויב הישראלי שבאה לידי ביטוי במתקפה הרסנית כוללת נגד רצועת עזה"
חרדים 10
כ"ה שבט התשפ"ד / 03.02.2024 23:07

בירדן – מדינה המתנהלת כמדינת אויב –  כבר הספיקו להכניס את מתקפת הפתע של ה-7 באוקטובר לאחד מספרי הלימוד לכיתות י’ במקצוע האזרחות, ולהציג אותה כפעולה לגיטימית ומוצדקת. כך עלה מהדיווחים בממלכה ההאשמית.

רועי קייס הציג היום (מוצ”ש) בתוכנית עם איילה חסון ב’כאן חדשות’ קטע מהספר המדובר.

בעמוד 34 ישנה פסקה שלמה על מתקפת “מבול אל-אקצא” בהקשר של תולדות הסכסוך היהודי-פלסטיני והתגלגלות האירועים.

בפסקה נכתב כך: “ישראל התעלמה מהחלטות מועצת הביטחון החוזרות ונשנות, סירבה לסגת מהשטחים הערביים הכבושים והמשיכה לרדוף את העם הערבי והפלסטיני ולבצע נגדו מעשי טבח על בסיס יום יומי ולתקוף את מסגד אל-אקצא, מה שהוביל את תנועת ההתנגדות הלאומית הפלסטינית בעזה לפלוש להתנחלויות הישראליות סביב הרצועה ב-7 באוקטובר 2023 ולקחה בשבי מתנחלים וחיילים ישראלים, מה שגרר תגובה אלימה מצד האויב הישראלי שבאה לידי ביטוי במתקפה הרסנית כוללת נגד רצועת עזה שהביאה למותם ולפציעתם של עשרות אלפים ולהרס של התשתיות כולל בתי ספר, מסגדים, כנסיות בתי חולים ומבנים אזרחיים”.

קייס ציין, כי אחד מכלי התקשורת הירדניים אף קיים משאל רחוב בקרב האזרחים בעקבות הכנסת מתקפת 7 באוקטובר לתוכנית הלימודים – והם הביעו שביעות רצון מכך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות