מזומן ומסמכים מפלילים: פשיטה על מתחם כספות תת-קרקעי של חמאס

לוחמי אוגדה 99 ממשיכים לחסל מחבלים, לאתר אמל"ח ותוואי מנהור • "גילינו תוואי תת-קרקעי ובתוכו 3 כספות שבהן מאות אלפי שקלים, מאות צ'קים, המון מסמכים ואגרות חוב בשווי מיליוני דולרים. זה תיעוד מוכח למה שנעשה בין ה-2 ל-5 באוקטובר, ממש לפני המתקפה"
חיים טוויל
כ"ג שבט התשפ"ד / 02.02.2024 13:39

אוגדה 99 ממשיכה להילחם במעוזי חמאס במרכז עזה, ולחסל מחבלים רבים ותשתיות טרור: בתיעוד שפרסם היום (שישי) דובר צה”ל ניתן לראות ממצלמות הלוחמים את התנהלות הקרבות העזים.

אחת ממשימותיה המרכזיות של האוגדה הייתה מניעת מעבר מחבלי חמאס ואמצעי לחימה מצפון הרצועה למרכזה.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646 איתרו במהלך פעילותם בנוציראת מתחם לייצור רקטות המושתת על מכונות אזרחיות ורב תכליתיות, שהוסבו על ידי חמאס לפעילות חבלנית עוינת.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח, פשטו על כספות של חמאס, בהן אותרו 100 אלף ש”ח ומסמכים המעידים על שיטת העברות הכספים של ארגון הטרור.

תיעוד מקסדת לוחם מצוות הקרב של חטיבה 179:

“גילינו תוואי תת-קרקעי ובתוכו 3 כספות שבהן מאות אלפי שקלים, מאות צ’קים, המון מסמכים ואגרות חוב בשווי מיליוני דולרים”, סיפר אחד הלוחמים. “אנחנו גם רואים תיעוד מוכח שכל הסחר הזה והמסה העיקרית שלו בעצם נעשו בין 2 ל-5 באוקטובר, ממש לפני המתקפה”.

חטיבה 179 חיסלה במהלך הקרבות מאות מחבלים חמושים, איתרה והשמידה תוואי מנהור משמעותיים יחד עם אמל”ח רב, והשמידה מבנים אשר שימשו את חמאס.

מפקד אוגדה 99, תת-אלוף ברק חירם אמר ללוחמי המילואים של חטיבת ‘יפתח’: ״אומרים שרק עם המוכן להילחם על חירותו ראוי לה – בזכותכם, אנשי המילואים, העם שלנו ראוי לחירותו. המחיר כבד, חברים שלנו לנשק נפלו, ואחרים חזרו פצועים אבל אין מלחמות בחינם. נמשיך להיערך למשימות הבאות, מתי שנידרש, איפה שנידרש. אני גאה בכם”.

תיעוד מקסדת לוחם בחטיבת ‘יפתח’:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות