הארץ: סמוטריץ הפוליטיקאי המסוכן והמתוחכם ביותר אחרי נתניהו

סמין לוי ניתחה במדור 'ביקורת טלוויזיה' של 'הארץ' ראיון שהעניק השר סמוטריץ' לקרן מרציאנו בחדשות 12 - וקבעה: "הוא מאסטר בהשתלטות על השיח וניתובו לכיוון הנוח לו. סמוטריץ' שייף את המניפולציות לדרגת אמנות שיכולה להתחרות רק בזו של נתניהו"
חרדים 10
כ"ב שבט התשפ"ד / 01.02.2024 15:10

במדור ‘ביקורת טלוויזיה’ של ‘הארץ’ ניתחה יסמין לוי ראיון שהעניק אמש השר בצלאל סמוטריץ’ למגישת ‘תוכנית חיסכון’ קרן מרציאנו בחדשות 12.

בכותרת של הטור נכתב: “גם מול קרן מרציאנו, ידו של בצלאל סמוטריץ’ על העליונה”. בכותרת המשנה נאמר: “שר האוצר התייצב ב’תוכנית חיסכון’, ועשה לפרשנית הכלכלית הבכירה בית ספר”.

לוי כתבה: “על פניו ראיון עם מי שמתעקש להיות שר האוצר המגזרי והכושל בתולדות המדינה, אמור להיות קל כמו לגלגל לידיה של אורית סטרוק יותר מחצי מיליארד שקל למשימות לאומיות עלומות”.

אלא שזה לא קרה, כי לוי סבורה שסמוטריץ’ “מאסטר בהשתלטות על השיח וניתובו לכיוון הנוח לו. סמוטריץ’ שייף את המניפולציות לדרגת אמנות שיכולה להתחרות רק בזו של נתניהו”.

בראיון למרציאנו  אמר סמוטריץ’ כי ישראל משדרת חולשה ויש צורך להשמיד את סינוואר, “נשים את הרגל על הצוואר והלוואי ונחנוק”. לוי כתבה: “ככה מר אמפתיה שרוצה לראות את הכאב של החטופים חושב להחזירם – בלאיים על מי שמחזיק אותם”.

היא מתחה ביקורת על מרציאנו שאילו רצתה “היתה יורדת רזולוציות, לא מאפשרת לו לחרטט ומראה את גודל הנזק שיצר במשרד”.

לוי הסבירה עוד כי היה על מרציאנו לדעת ש”לא מדובר בעוד שר מזדמן אלא בפוליטיקאי המסוכן והמתוחכם ביותר בישראל אחרי נתניהו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות