המיליארדר שתרם ל’הרווארד’ חצי מיליארד דולר הודיע: שישכחו ממני

בגלל האנטישמיות: המיליארדר  קן גריפין, שהונו האישי נאמד ב-36.8 מיליארד דולר, הודיע כי יפסיק את התרומות  - עד שיבוצעו שינויים באוניברסיטה היוקרתית • "אני לא מעוניין לתמוך במוסד" • בשנה שעברה תרם לאוניברסיטה 300 מיליון דולר 
חרדים 10
כ"א שבט התשפ"ד / 31.01.2024 16:55

המיליארדר קן גריפין, שתרם יותר מחצי מיליארד דולר לאוניברסיטת הרווארד, הפסיק את התרומה שלו לאוניברסיטה, בגלל האופן שבו התמודדה עם האנטישמיות הגואה בקמפוסים והתנהלות של הנשיאה קלודין גיי, שהתפטרה מתפקידה,

לפי דיווח בבלומברג, גריפין – שהונו האישי נאמד ב-36.8 מיליארד דולר, אמר לקהל בכנס איגוד הקרנות המנוהלות במיאמי ביום שלישי כי הפסיק את התרומות לאוניברסיטה היוקרתית, לפחות לעת עתה. “אני לא מעוניין לתמוך במוסד”, אמר.

הוא הוסיף כי על האוניברסיטה להבהיר כי “תחזור לתפקידה כמי שמחנכת צעירים וצעירות אמריקנים להיות מנהיגים ולפתור בעיות”.

גריפין תרם באפריל 2023  300 מיליון דולר לפקולטה לאמנויות ומדעים של הרווארד, והעלה את הסכום הכולל של תרומתו ליותר מחצי מיליארד.

גריפין מצטרף לשורת תורמים ארוכה שעצרו את תרומותיהם לאוניברסיטה בניהם המיליארדר ומנהל קרן הגיור ביל אקמן, קרן וקסנר והמיליארדר היהודי-אמריקאי, לן בלווטניק.

בחודש נובמבר דווח ברשת CNN, כי 1,600 בוגרים יהודים הודיעו כי יקפיאו את התרומות שלהם למוסד כל עוד ההנהלה לא נוקטת בצעדים מיידיים נגד גילויי האנטישמיות בקמפוס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות