מר בפה ובכיס: ‘יוניליוור’ מעלה את המחירים של המוצרים המתוקים
חברת ‘יוניליוור’ הודיעה היום (רביעי) על העלאת מחירים במוצרי הגלידות – בהם ‘קרמיסימו’, ושוקולדים – בהם ‘קליק’, בממוצע של 9.7%, החל מ-1 במרץ.
נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן
מותגי החברה כגון קליק יעלו ב-12%, ורד הגליל יעלה ב-10%, קרמיסימו יעלה ב-10%, מגנום יחידה, יעלה בשיעור של 8% וקרמבו יעלה ב-15%.
מיוניליוור נמסר: “החברה עשתה מאמצים כדי לצמצם את עליית המחירים ככל שניתן, אך העלייה של עשרות אחוזים במחירי הקקאו והסוכר בתקופה האחרונה לא מאפשרת לנו להמשיך ולספוג את הגידול בעלויות הייצור, ואנחנו נאלצים לעדכן את מחירון המוצרים בקטגוריות השוקולד והגלידה.
“שיעור העלייה הממוצע במחירי המוצרים בקטגוריות הללו יהיה 9.7%, והעלייה במחיר למוצר תהיה בטווח שבין 4.7% ל-15%”.
הודעה זאת מצטרפת להעלאות מחירים שיכנסו מחר לתוקף כמו של שסטוביץ ושטראוס. בחודש מרץ יתבצעו העלות מחירים של ויסוצקי וסלטי שמיר. גם מחיר הדלק צפוי לעלות הלילה בחצות.
תגובות
אין תגובות