ה’מטופל’ מזנק מכיסא הגלגלים: תיעוד חדש מהחיסול בביה”ח בג’נין

בתיעוד שנחשף נראים הלוחמים נכנסים לבית החולים כשהם מחופשים למשפחה ערבית, המלווה אדם בכיסא גלגלים • לפתע הלוחם מזנק מהכיסא והלוחמים שלפו נשקים ופרצו לחדר של המחבלים
חרדים 10
כ"א שבט התשפ"ד / 31.01.2024 10:44

רשת אל ג’זירה פרסמה היום (רביעי) תיעוד חדש מההסתערות של כוח הימ”מ על בית החולים ‘איבן סינא’ בג’נין בו חוסלה חוליית מחבלים שתכננה להוציא אל הפועל פיגוע.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

בתיעוד נראים הלוחמים נכנסים כשהם מחופשים למשפחה ערבית, רופאים וחולים. בהמשך, אחד הלוחמים שישב על כיסא גלגלים נראה מזנק לפתע מכסאו ומסתער יחד עם חבריו על חוליית המחבלים באחד מחדרי בית החולים.

אתמול אישר צה”ל כי שלושה מחבלים חוסלו בבית החולים בג’נין. השלושה הסתתרו באותו החדר ונורו בנשקים עם משתיקי קול.

השלושה הסתתרו בביה”ח במשך זמן רב עם מבוקשים נוספים, ושם תכננו פעילויות טרור ופיגועים, בתוך שהם משתמשים במטופלים שמגיעים למקום כ”מגן אנושי”.

אחד המחבלים שחוסל הוא מחמד ג’לאמנה, בן 27, מנהיג ודובר גדודי אל-קסאם בג’נין שהיה אחראי להעברת נשקים ותחמושת ותכנן פיגוע פשיטה “בהשראת” 7 באוקטובר.

יחד עם ג’לאמנה חוסלו שני מחבלים נוספים שהסתתרו במקום: מחמד ע’זאוי, תושב מחנה הפליטים בג’נין ופעיל גדודי ג’נין אשר מעורב במספר פעילויות טרור ובכלל זאת ירי לעבר כוחות צה”ל בגזרה ובאסל ע’זאוי, אחיו של מחמד, שפעל מטעם הג’יהאד האסלאמי להוצאה לפועל של פעילות טרור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות