רס”ן (מיל’) יצהר הופמן הי”ד מאשחר נהרג בקרב בצפון הרצועה

ארה"ב דוחפת להפסקת אש ארוכה - שתביא לעצירת המומנטום הצבאי של ישראל בעזה • איש כספים בכיר של הג’יהאד האסלאמי חוסל בסיכול ממוקד ברפיח • רימון אותר מחוץ לשגרירות ישראל בשטוקהולם • מפגינים ניסו לחסום את המשאיות בכרם שלום: 40 עצורים • עדכונים שוטפים
חרדים 10
כ"א שבט התשפ"ד / 31.01.2024 02:15
היום ה-117 למלחמה  I עדכונים שוטפים:

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? הגרלת ‘דירה בהנחה’ • כל הפרטים

22:40 – בכיר חמאס אוסאמה חמדאן מכחיש את הדיווחים: “אין אמת בדיווח על הכרזה על הפסקת אש ביום שבת. יש לנו הערות מהותיות בנוגע להצעה שהועברה לנו”. עלי ברכה, בכיר אחר בארגון הטרור הרצחני, ששוהה בחו”ל, אמר הערב לערוץ אל-מיאדין הלבנוני: “אנחנו כעת לומדים את ההצעות שקיבלנו בפסגת פריז. נתייעץ עם בני בריתנו, חברינו ופלגים נוספים בהתנגדות. בתוך כמה ימים, פחות משבוע, נקבל החלטה”.

22:35 – הדובר הצבאי של החות’ים יחיא סריע: “תקפנו ספינת מסחר אמריקנית שהייתה בדרכה לישראל – באמצעות כמה טילים”.

22:30 –  הוול סטריט ג’ורנל: המתווכים האמריקנים במשא ומתן בין ישראל לחמאס דוחפים להפסקת אש ארוכה יותר ואחריה גם סיום הלחימה בעזה. לפי הדיווח, הפסקת אש ממושכת תביא לעצירת המומנטום הצבאי של ישראל.

הגורמים גם אמרו כי ראש ה-CIA וצוות המו”מ האמריקני טענו שלישראל יהיה קשה לחדש את הלחימה בעזה בעוצמתה הנוכחית, אחרי הפסקת אש ארוכה. עוד דווח כי ארצות הברית הבהירה בפני המתווכות שבישראל שוקלים, אחרי שחרור החטופים, לעבור לשלב של “מבצעים מוגבלים יותר, גם בכל הקשור לתקיפות אוויריות בעזה”.

22:05 –  חיזבאללה הודיע על מחבל משורותיו שחוסל בתקיפה בבית ליף. בכך הצהיר על 177 מחוסלים מתחילת המלחמה. בלבנון דיווחו על מבנה שהותקף בכפר. מוקדם יותר דובר צה”ל עדכנן על מטוסי קרב שתקפו תשתיות טרור ומבנים צבאיים ששימשו את הארגון במקום.

21:55 – הבית הלבן מבהיר: עצירת הכספים לאונר”א היא זמנית, לא לצמיתות

21:40 – בכיר חמאס בחו”ל עלי ברכה: “העקרונות שלנו הם הפסקת אש (כוללת), פתיחת מעבר רפיח ומחויבות ערבית-בין לאומית לשיקום רצועת עזה ולשחרור אסירים במתווה של ‘כולם תמורת כולם’. כשאיסמאעיל הנייה יגיע למצרים – הוא יגיב בשם הפלגים ולא רק בשם חמאס”.

בהתייחסו לעסקה המוצעת: מדובר בשלושה שלבים – הראשון כולל הפסקת אש של 45 ימים לשחרור אזרחים חטופים, השלב השני – לשחרור חיילים והשלב השלישי – להעברת גופות בין שני הצדדים.

20:57 – אזעקה הופעלה בשלומי שבגליל המערבי, לאחר זמן קצר התברר כי מדובר בשני שיגורים כושלים שנפלו בשטח לבנון. במקביל, מטוסי קרב של צה”ל תקפו מוקדם יותר תשתיות טרור ומבנים צבאיים ששימשו את חיזבאללה בכפרים עיתא א-שעב, בית ליף ובליידא שבדרום המדינה. חיל האוויר תקף גם את מקורות הירי מהם בוצעו שיגורים למטולה מוקדם יותר היום.

19:50 – דיווח בתימן: תקיפה אמריקנית-בריטית באזור צעדה, שבצפון המדינה.

19:45 – יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’  תקף באולפן חדשות 12 אפשרות של עסקת חטופים שתכלול שחרור של מספר גדול של מחבלים: “אני מוכן לעסקה במחירים כבדים שסינוואר ישלם ולא אנחנו, זו הדרך היחידה להחזיר את החטופים הביתה. מי שפועל אחרת פוגע בחטופים ובסיכויים שלהם. אני אומר שאני הולך להחזיר בעזרת השם כמה שיותר מהחטופים, לא יודע להתחייב לכולם ומי שאומר את זה לא אומר אמת ומוליך שולל את המשפחות”.

עוד אמר סמוטריץ’: “בצורה פשוטה מאוד – אנחנו נגביר את הלחץ הצבאי על סינוואר, נגבה ממנו עוד ועוד מחירים נשים לו רגל חזק-חזק על הצוואר, אגב הלוואי וגם נחנוק ונהרוג ומי שיבוא אחריו יהיה שפוי הרבה יותר. האמצעים הצבאיים בפעם הקודמת הביאו עסקה, שגם אם היא לא טובה כי עסקה עם השטן אף פעם לא טובה, יכולנו לעמוד בה.

“לא נעצור את המלחמה, אין דבר כזה, לא נהיה שותפים לכניעה ולעצירת המלחמה ולפספוס ההישגים שנקנו במחיר דמים יקר, כולל היום. אנחנו לא נפספס את הישגי המלחמה הזאת, אנחנו נחזיר את התושבים לדרום הביתה למציאות ביטחונית אחרת. אנחנו לא נציף את מדינת ישראל במחבלים שחלילה יחזרו לטרור”.

18:32 – הותר לפרסום כי רס”ן (מיל’) יצהר הופמן, בן 36, מאשחר, מפקד פלגה ביחידת שלדג, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הודעה נמסרה למשפחתו.

הוא נהרג בהיתקלות עם מחבלים במהלך פשיטה באזור שאטי. הופמן ז”ל היה אחד מגיבורי הקרבות נגד מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר בקיבוץ בארי.

לפני כחודשיים נפצע במהלך הפעילות בבית החולים שיפא והתעקש לחזור לשדה הקרב למרות שלא החלים באופן מלא מפציעתו.

אחותו וגיסו הם קציני נפגעים בצה”ל האחראים להודיע למשפחות שיקיריהם נהרגו.

18:20 – רשת NBC: לאחר הרג 3 החיילים במתקפה על בסיס צבא ארה”ב בירדן, הממשל האמריקני גיבש תוכנית תגובה – שתכלול תקיפות של המיליציות הפרו-איראניות, שאחת מהן אחראית למתקפה הקטלנית. בדיווח נמסר כי במסגרת גיבוש התוכנית טרם הוחלט על בנק המטרות נגד איראן שיותקפו ויהיו מחוץ לרפובליקה האיסלאמית, אך שארה”ב נערכת למבצע שיימשך כמה שבועות.

17:35 – דיווח ברויטרס: משרד האוצר של ארה”ב הטיל סנקציות על אישים וגופים בלבנון ובטורקיה אשר תומכים ברשת הכלכלית של כוח קודס האיראני וחיזבאללה.

16:55 – אחרי שעות שמפגינים מנסים לחסום את מעבר משאיות הסיוע ההומניטרי בכרם שלום, נמשכים המאמצים לפנותם. ניצב משנה אבי לוי, סגן מפקד מרחב הנגב במשטרה, כרז למוחים וביקש שיתפנו: “אזרחים יקרים, בבקשה. אתם בשטח צבאי סגור, אני מבקש ממכם לחזור לרכבים. גם ככה המקום הזה מסוכן. אנחנו מאותו מתרס. שוטרים, בעדינות”.

16:50 – בלבנון מדווחים: צה”ל יורה פצצות זרחן בדרום המדינה. על פי דיווחים במדינה, צה”ל יורה ארטילריה לעבר כפר כילא שבדרום המדינה, ולטענתם משתמש בפצצות זרחן.

16:45: חיזבאללה הודיע כי תקף בפעם הרביעית מאז הבוקר בגבול הצפון, הפעם נגד טנק באזור אצבע הגליל.

16:40 – החיסול ברפיח: עלה ל-4 מספר ההרוגים בחיסול הממוקד שבוצע במרחב מיראג’ שבין ח’אן יונס לרפיח. בין ההרוגים היה חלפן כספים של ארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי.

16:20 – בתיעוד שפרסם דובר צה”ל בערבית אביחי אדרעי נראים תושבי עזה המתפנים מאזור ח’אן יונס זועקים לעיני החיילים ומקללים את חמאס. “חמאס הוא הגורם היחיד לכל הסבל וההרס ברצועת עזה”, כתב אדרעי בטוויטר. “העזתים שונאים את חמאס”.

16:15 –   טיל נ”ט שוגר למטולה, נזק נגרם לבית פרטי – אין נפגעים; בצה”ל תוקפים בלבנון את מקורות הירי.

16:10 – מטוסי קרב תקפו מתחם של ארגון הטרור חיזבאללה ובו מספר מבנים צבאיים במרחב הכפר רשף שבדרום לבנון. כמו כן, צה”ל ביצע ירי ארטילרי לעבר המרחבים עלמא א-שעב ועיתרון.

בנוסף, זוהו מספר שיגורים לעבר מרחב יפתח, יערה וחניתה, אין נפגעים. צה”ל תקף את מקורות הירי בשטח לבנון.

16:10 –  ערוץ טלגרם המזוהה עם גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, פרסם הודעת תעמולה שתכליתה להפעיל לחץ על הציבור בישראל ללחוץ על הממשלה להסכים לעסקת חליפין בתנאים של חמאס, שהינם הפסקה מוחלטת של הלחימה, נסיגה מכל רצועת עזה ויישום העיקרון של “כולם תמורת כולם”.

בהודעה נכתב: “אנו מכריזים על הריגת כל האסירים שבידינו לאחר שהופצצו על ידי מטוסי קרב ציוניים. אם נתניהו ימשיך במלחמה היו מוכנים לחדשות כאלה. הזמן אוזל. ממשלתכם שקרנית”.

בערוצי הטלגרם הפלסטיניים מוצפת הודעה הקוראת לציבור לעשות שימוש בתגיות “הזמן אוזל” ו”ממשלתכם שקרנית” כדי להפעיל לחץ על ממשלת ישראל.

15:00 – “חפץ חשוד ומסוכן” אותר ליד שגרירות ישראל בשטוקהולם שבשוודיה. החפץ  נמצא על ידי עובדי השגרירות. המשטרה המקומית הוזעקה למקום וחבלנים פעלו לנטרול ופינוי החפץ, שהתברר כרימון שלא התפוצץ, לאחר שהושלך לעבר הגדר החיצונית של השגרירות.

שגריר ישראל בשבדיה, זיו נבו קולמן, הגיב: “היום היינו נתונים לניסיון פיגוע בשגרירות הישראלית. מודים לרשויות על תגובתן המהירה, אני לא נבהל מטרור”.

14:25 – מאות בני אדם הגיעו הבוקר למעבר כרם שלום לחסום את משאיות “הסיוע ההומניטרי” לעזה. עד כה 40 מוחים נעצרו והועברו לתחנת המשטרה בנתיבות, בניהם קטינים וקטינות בגילאי 14-15. בין העצורים יהודה די שאחיותיו רינה ומאיה ואימו לוסי הי”ד נרצחו בפיגוע בצומת חמרה בפסח האחרון.

עו”ד נתי רום מארגון חוננו המסייע לעצורים מסר: “ישנם עשרות עצורים בזרם בלתי פוסק בניהם משפחות שכולות, הורים ללוחמים ואזרחים מכל קצוות הארץ. מדובר במחאה לגיטימית ביותר כנגד הסיוע בשעת מלחמה לארגון הטרור חמאס. עצוב לראות את המוחים אזוקים בתחנת המשטרה. אני מקווה שהתופעה הזו תופסק ויבוטל צו השטח צבאי סגור ויפסק עיכוב האזרחים”.

14:10 – אזעקה נשמעה במושב יערה שבגליל המערבי.

14:04 – האש בצפון נמשכת: חיזבאללה ירה טיל נ״ט לעבר מוצב צה״ל באזור יפתח. אין נפגעים. מוקדם יותר בוצע ירי נ”ט לאזור כפר יובל/בית הלל, שנפל בשטח פתוח ולא הפעיל אזעקה.

14:10 –  שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הגיב לצעקות מחברי האופוזיציה במליאת הכנסת: “תפסיקו לפגוע בחטופים ובסיכוי שלהם לחזור הביתה, תפסיקו לפגוע במשפחות, תפסיקו לחזק את סינוואר, יוראי, תפסיק לחזק את סינוואר. אתם מרחיקים את היכולת להחזיר את החטופים הביתה”.

13:55 – חסימת מעברי כרם שלום וניצנה: בעתירה שהוגשה על ידי אביו של אליקים ליבמן שחטוף בעזה ומשפחות שכולות נגד האלוף פינקלמן, נטען כי השימוש בצו שטח צבאי סגור מטעמים פוליטיים הוא פסול.

13:55 – שר החוץ של האיחוד האירופי ג’וזף בורל אמר היום כי האיחוד צפוי להקים צוות משימה ימית משלו בים האדום בניסיון להגן על ספינות מטען מפני מתקפות המורדים החות’ים. לדבריו, הצוות יוקם תוך שלושה שבועות וכל שנותר הוא לקבוע מי תהיה המדינה האירופית שתוביל את המשימה והיכן ימוקם המטה.

13:40 –  דובר משרד החוץ הקטרי אל אנסארי אמר בריאיון ל-PBS כי המגעים לעסקת חטופים נמצאים “בנקודה טובה”, וכי חמאס אישרו את קבלת טיוטת ההצעה. לדבריו, “כל עוד השיחות נמשכות יש אור בקצה המנהרה”. ביחס לאמירותיו של רה”מ נתניהו שישראל לא תיסוג מהרצועה אמר אל אנסארי כי יש לקחת בערבון מוגבל מה שנאמר בתקשורת.

13:35 – בן גביר במליאה: לא נאפשר מצב שחמאס ינצח, 500 חיילים לא נפלו לשווא.

13:30 –  יהודה די, הבן של לאה (לוסי) די ואח של רינה ומאיה הי”ד שנרצחו בפיגוע בצומת חמרה בפסח האחרון, נעצר במעבר כרם שלום כשניסה לחסום משאיות אספקה וסיוע לחמאס.

12:45 – תנועת צו 9, ממובילות המחאה נגד הכנסת הסיוע ההומניטרי, טענה כי המשטרה הפעילה אלימות נגד מפגינים שניסו לחסום את המעבר לשיירות משאיות האספקה לעזה.

משעות הבוקר עברו בכרם שלום 137 משאיות אספקה, לתוך רצועת עזה. במקום התקבצו כ-200 מפגינים, והם נבלמו בידי כוחות הביטחון מלחסום את המשאיות. 18 מהמפגינים עוכבו.

11:50 –  השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס לדיווח לפיו ישראל לוחצת להפחית את מספר המחבלים שישוחררו בעסקה.

“טוב שבקבינט המלחמה מתחילים להפנים את עמדתי ומנסים להוריד את מספר המחבלים הרוצחים שישתחררו. יש להמשיך וללחוץ להשגת עסקה שחותרת להשגת יעדי המלחמה כולו, מיטוט החמאס, השבת הביטחון לתושבי הדרום, והשבת כל החטופים. למדינת ישראל אסור לתת יד לעסקה מופקרת. חיילנו לא נפלו לשווא ואסור להביא לעסקה שתסכן את ביטחון ישראל, תפסיק המלחמה ותחזיר את הסינווארים הבאים לשטח”.

11:50 –  לוחמי צה”ל, שב”כ ומג”ב עצרו הלילה 14 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון והחרימו אמצעי לחימה רבים. במחנה קלנדיה שבחטיבת בנימין איתרו הלוחמים והחרימו שלושה נשקים ובכפר ענתא אותר כלי נשק נוסף. בנוסף, בעיר שכם איתרו הכוחות והחרימו רובה מסוג קרלו.

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-2,990 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל ל-1,350 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

11:30 – צה”ל תקף תשתית צבאית של המשטר הסורי במחוז דרעא שבדרום המדינה בתגובה על השיגורים לעבר דרום הגולן אמש. בנוסף, אישר כי זוהו הבוקר שיגורים משטח לבנון – הם נפלו בשטחים פתוחים סמוך למנרה ולכפר יובל. צה”ל השיב בירי ארטילרי לעבר כמה מרחבים בדרום לבנון.

10:30 – כאן חדשות: מפקד פיקוד דרום, אלוף ירון פינקלמן, קבע היום כי כביש הגישה למעבר ניצנה – כביש 211 – יוגדר כשטח צבאי סגור. על אף זאת, תושבי רמת הנגב יוכלו לנסוע בו כרגיל.

לאחר שמפגינים ומוחים מנעו בשבוע האחרון כניסת משאיות אספקה וסיוע מישראל לעזה ממעבר כרם שלום, המעבר הוכרז שטח צבאי סגור. בעקבות ההכרזה, המוחים הגיעו למעבר ניצנה – ומנעו כניסת משאיות ממנו. אתמול נכנסו 39 משאיות סיוע הומניטרי בלבד לעזה דרך מעבר ניצנה, לאחר שעברו בדיקה במעבר. 158 משאיות נוספות עברו לרצועה דרך מעבר כרם שלום.

10:30 – איראן מאיימת שוב: פעולה אמריקנית – תיענה. מפקד משמרות המהפכה סלאמי: שום איום מצד ארה”ב לא יישאר ללא מענה.

9:30 – חוליה של חיזבאללה שיגרה שלוש רקטות לעבר אזור מנרה שברכס רמים, אין נפגעים. כוחות צה”ל השיבו בארטילריה לעבר מקורות הירי.

9:00 – דובר החות’ים בתימן טוען כי ארגונו שיגר טיל לעבר ספינת המלחמה האמריקנית USS Gravley. “נמשיך לשגר טילים לעבר ספינות מלחמה אמריקניות ובריטיות ‘כאקט של הגנה עצמית'”, מסר. בצבא ארה”ב הודיעו הלילה שהספינה יירטה את הטיל ששוגר מתימן ללא נזק וללא נפגעים.

8:35 –  לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 פעלו ביממה האחרונה במרחב צפון הרצועה, ובכמה קרבות שניהלו, חיסלו יותר מ-15 מחבלים של חמאס. בפשיטה מרכזית שביצעו הלוחמים על אחת מתשתיות הטרור שמוקמו בתוך בית ספר במרחב, נעצרו כעשרה מחבלי הג’יהאד האיסלאמי שהשתמשו בבית הספר כמקום מסתור. בנוסף, הלוחמים איתרו במרחב חמש רקטות מוכנות לשיגור והשמידו אותן.

כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח”ל תקפו וחיסלו במרחב מרכז הרצועה, בתוך פחות משעה, יותר מעשרה מחבלים חמושים. בהמשך, חיסלו הלוחמים מחבלים נוספים שפעלו במרחב.

במרחב פאתי שאטי שבצפון הרצועה, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 5 חיסלו יחד עם כוחות חיל האוויר מחבלים חמושים שפעלו צמוד לכוחותינו במרחב והיוו עליהם איום. בנוסף, הלוחמים סרקו מבנים צבאיים במרחב ואיתרו אמצעי לחימה רבים, לצד מסמכים וציוד צבאי של ארגון הטרור חמאס”.

בפעילות כוחות צוות הקרב של חטיבת צנחנים במערב ח’אן יונס, תא התקיפה החטיבתי זיהה מחבל חובר אל עבר חוליית מחבלים חמושה שנעה סמוך ללוחמים. בעת הזיהוי, תא התקיפה הכווין כלי טיס שתקף וחיסל את חוליית המחבלים. בפעילות נוספת במרחב, מרכז האש של אוגדה 98 יחד עם כוחות חיל האוויר תקפו מבנה צבאי ששימש חוליית מחבלים לביצוע מארבים נגד כוחות צה”ל.

7:45 – שגריר איראן באו”ם מאיים על ארה”ב על רקע החשש מתקיפה אמריקנית: “כל תקיפה נגד איראן, כולל נגד אינטרסים ואזרחים שלה מחוץ לגבולותיה, תיענה בתגובה נחרצת”.

6:30 –  המשטרה הודיעה על נפילתו בקרב של רס”ל רן גואילי הי”ד, לוחם יס”מ נגב במחוז הדרומי, שנהרג בקרב בעלומים ב-7 באוקטובר. ועדת מומחים שהתכנסה אתמול בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, גורמי המודיעין, משטרת ישראל, משרד הדתות והרב הראשי לישראל, קבעה לפי הממצאים שהוצגו בפניה כי רן גואילי הי”דאינו בין החיים. גופתו נחטפה ומוחזקת בעזה.

6:00 – דובר צה”ל התיר לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה”ל שנפלו אתמול בקרבות בצפון ובדרום רצועת עזה: רס”ן במילואים נצר שמחי הי”ד, בן 30 ממסד, קצין לוחם בגדוד 87 שבחטיבת השריון המחץ (14); סרן במילואים גבריאל שני הי”ד, בן 28 מעלי, מפקד צוות בגדוד הסיור 6646 שעוצבת שועלי מרום (646); רס”ב במילואים יובל ניר הי”ד, בן 43 מגפר עציון, לוחם בגדוד הסיור 6646 שבעוצבת שועלי מרום (646).

בנוסף, חמישה לוחמי צה”ל נפצעו קשה, בהם שני קצינים, שני לוחמים ונגד.

02:45 – בני משפחות של שמונה חטופים בעלי אזרחות אמריקנית, נפגשו עם היועץ לביטחון לאומי של ארה”ב ג’ק סאליבן. המשפחות ביקשו להביא לעסקה לשחרור 128 החטופים שעדיין מוחזקים בעזה והדגישו כי כל יום בשבי חמאס הוא סכנה לחייהם. “בכל יום שעובר החטופים עוברים עינויים, התעללות מינית והם נמצאים בסכנת מוות מיידית”, אמרו המשפחות.

02:30 – האמריקנים הודיעו על יירוט מוצלח של טיל שיוט ששיגרו המורדים החות’ים נגד ספינות בים סוף. לפי הודעת פיקוד המרכז של צבא ארה”ב, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק בתקרית.

00:30 – הטלגרף הבריטי:   בריטניה נערכת לפרוס בים סוף את נושאת המטוסים “המלכה אליזבת” או את נושאת המטוסים “נסיך וויילס”, וזאת כדי להחליף את נושאת המטוסים האמריקנית “דווייט אייזנהאוואר” שצפויה לחזור לארצות הברית.

00:10 –  דיווח בבלומברג: לראשונה מאז ה-7 באוקטובר, סעודיה חידשה את השיחות עם ארצות הברית על יצירת ברית הגנה הדוקה. השיח חודש החודש במפגש של יורש העצר עם סנאטורים, בערב הסעודית.

00:01 –  הפיננשל טיימס: התגובה האמריקנית לתקיפה בגבול ירדן שהובילה למותם של שלושה מחיילי צבא ארצות הברית צפויה להתרחש בימים הקרובים, והיא תכלול תקיפה נגד מספר מטרות משמעותי יותר משהיו עד כה. בנוסף, בארה”ב שוקלים לבחור בתגובה שאינה גלויה באופן מיידי כמו מתקפת סייבר.

00:01 –  מקורות סוריים מדווחים שצה”ל תקף בסוריה באזור אגן הירמוך באזור המערבי של נפת דרעא. זאת לאחר ששלוש רקטות נורו מסוריה לגולן ללא אזעקה.

00:01 –   דיווחים בעזה: תקיפות אוויריות בוצעו בקרבת מעבר רפיח בדרום הרצועה. האחרונה שבהן פגעה באתר ובשטח חקלאי ריק. לבית החולים במרכז הרצועה פונו נפגעים כתוצאה מתקיפת בית במחנה אלבוריג’. מוקדם יותר הערב דווח על 11 הרוגים בהפצצת בית בדיר אל-בלח. 

00:01 – נבהלו? כאתיב חיזבאללה, המיליציה הפרו-איראנית שאחראית על הרג שלושת החיילים האמריקנים בירדן, הודיעה באופן רשמי כי תחדול מלתקוף את ארה”ב.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות